Gå til innhold

utflod - hva skyldes det??

Anbefalte innlegg

minimor1365380922
Skrevet

Hei! Jeg har et par spørsmål ang utflod som jeg håper du kan svare på. Jeg har den siste hatt enormt mye utfod -hvit som bare renner ut og lukter surt. Jeg har en datter på 1 år og fikk satt inn hormonspiral da hun var 10 uker. To ganger tett på hverandre rett etter jeg satt inn spiralen fikk jeg akutt og kraftig urinveisinfeksjon som ble behandlet med antibiotika. Jeg har også fått påvist clamydia som ble oppdaget ved en tilfeldighet, da min mann fikk påvist at han hadde gått med en inkapslet clamydia i lang tid. Han ble behandlet med en 10 dagers kur og jeg fikk en engangskur bestående av to piller. Vi har begge testet oss igjen, og begge er erklært friske. (dette er ca 3 mnd siden nå). De to siste mnd nå har jeg to ganger fått sterk kløe i underlivet og begge ganger har jeg tatt canesten pille og krem, og jeg har blitt bra ganske raskt. Det jeg lurer på er om clamydia kan ha kommet tilbake, eller er det sopp? Er det normalt at jeg skal ha så mye utflod at det nærmest i enkelte tilfeller drypper av meg?? Bør jeg sjekke meg, det er 1 mnd siden jeg testet negativt på clamydia tisse prøve.. Er det normalt med mye utflod og spiral? Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...