Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en datter på 14måneder som har vært dårlig så og si fra hun var 3 måneder. Det begynte m eksem og langvarig forskjølelse(masse slim). Legen mente at det var melke allergi, jeg ammet den gangen og måtte slutte med det. Hun begynte på Nutramigen og kortisom salver. Hun ble bedre men vet ikke om det var salvene som hjalp eller melken. Senere begynte hun å få hoste spe.når hun skulle sove. Det er falsk krupp lignende hoste som er der hel veien i forskjellige grad.

Allergi prøvene viste ikke laktose allergi men for egg. Jeg har forsøkt vanlig ku melk og egg og ikke sett noe reaksjon av det.Hun er 'frisk' i to dager og dårlig i fem i uken. Nå e det blitt snakk om Astma. Hun går på Phenamin og inhalasjon. Det er ikke blitt gjort noe skikkelig undersøkelse siden det r vanskelig å påvise noe svar på prøver hos barn i følge leger( almennege og barnelage). Jeg vet ikke om hun har noe effekt av det hun går på nå. Jeg blir ikke klok på hva dette egentlig er?? er det noe man kan gjøre for å finne ut om dette, hva er det som egentlig feiler henne.Utviklingen blir jo hemmet pga nedsatt allmenntilstand.

Har du noe råd, veiledning??

Hilsen

fortvilet mor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234072-allergiastma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...