Gå til innhold

Hei og hå!


Gjest trultemor26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg er 15+2

Gratulerer!! Kjempekos da! Jeg er 7+1 i dag. Nervøs som bare det. Vil så inderlig dette skal gå bra!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vanker her litt fortsatt, selv om jeg er ferdig for denne gang. Fikk en herlig gutt i mai. Håper å kunne være til hjelp og dele erfaring med dere gravide.

Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Dæven døtte, jeg synes ikke det er lenge siden du fødte, jeg ;-)

Gratulerer :-))

Det synes ikke jeg heller ;)

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trultemor26

Gratulerer :)

Jeg er i uke 21, menstermin 24 okt, ul termin 31 okt

Lykke til:)

Takk!!

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer trultemor.

Ett år går fort, husker jeg var spent da jeg hadde født i fjor med tanke på om du hadde reist mens jeg var borte. Jeg er bare innom her for morroskyld. Har ikke tenkt på flere små ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 22og venter nr 3:)

Gratulerer!! Kjempekos da! Jeg er 7+1 i dag. Nervøs som bare det. Vil så inderlig dette skal gå bra!! :-)

dette går nok bra:)selv er jeg 19uker på vei i dag etter ulltralyden,og 19+6etter mens.har vanket her før,men glemte passordet...hehe funnet det nå:)har to jenter i fra før en på 4år,og en på 1,5 så blir spennende å se hva neste blir(kunne ikke se det åp ultralyden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest natemora

Neimen, er du her allerede, det har gått fort?

Gratulerer så masse da, husker du gikk gravid samtidig som meg og babyene er nesten like gamle. min er nå 10 mnd+.

men det var hyggelig å høre!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Neimen, er du her allerede, det har gått fort?

Gratulerer så masse da, husker du gikk gravid samtidig som meg og babyene er nesten like gamle. min er nå 10 mnd+.

men det var hyggelig å høre!

Lykke til!

Takk takk! Ja, gikk fort detta gitt. Snuppa mi er 5 dager fra 11 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Så kuult da trultemor26. Er ikke vesla di bare en 10 mnd eller noe slikt?

Kjekt at det er flere som er raske i avtrekkeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Så kuult da trultemor26. Er ikke vesla di bare en 10 mnd eller noe slikt?

Kjekt at det er flere som er raske i avtrekkeren!

Hehe, jo, snuppa er 11 mnd og jeg er litt over 11 uker på vei! Så det blir halvannet år mellom dem. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo, snuppa er 11 mnd og jeg er litt over 11 uker på vei! Så det blir halvannet år mellom dem. Gleder meg!

Det er flott at du gleder deg. Det er spennende å ha to tette. Greit, slitsomt i begynnelsen, men så blir det bare flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...