Gå til innhold

arr og kviser på ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest skamfull

jeg har i lengre tid vært plaget av kviser, hudormer og nupper på ryggen. jeg syntes jeg bare hadde litt irritert og kløende hud på ryggen først, og så ikke på konsekvensene det kunne få, så jeg klorte vekk noe. nå i det siste året har jeg latt vær å klø og klore, men får fortsatt kviser, og arrene er IKKE pene! jeg tør ikke lenger å gå i singlet, eller vise noe av nakke\rygg, og har kuttet helt ut med å sole meg på stranda. jeg har også sterk hårvekst på magen så jeg har en "veiviser" der.

alt dette har jeg hørt kan fikses med laser, stemmer dette,hvor mye koster det sånn ca, og hvordan får jeg fikset på disse problemene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23412-arr-og-kviser-p%C3%A5-ryggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jenta

heisann.

jeg var veldig plaget med kviser i pannen og resten av ansiktet mitt så kjøpte jeg en babysalve.. hehe..det høres kanjse rart ut at det er babysalve, men det hjalp.

jeg er helt fri for kviser og huden min er kjempefin nå. :)

på tuben står det silulen salve med blå skrift, den er uten parfyme, og det er en rosa bjørn på den.. :)

jeg vet jo ikke om det vill virke på ryggen din, men det skader jo ikke å prøve. :)

klemm fra meg

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Skamfull !

Det finnes en rekke gode midler og råd mot kviser. Du finner omtale av disse på følgende side:

http://www.doktoronline.no/pub/articles/skin/300052.html

Hvis du er jente, kan legemiddelet Diane kanskje være til hjelp for deg da det i tillegg til å begrense kviser også til en viss grad kan lindre uønsket hårvekst.

Diane fungerer i tillegg som p-pille.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...