Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bugge -jenta

Jeg vil bare si at ingen kan bekrefte noe selv om de oplever det som en sannhet i sitt liv. Hvis det virkelig stenger "kanalene", vil jeg nærmest si at det sannsynligvis betyr at den kanalen har mye med psykose å gjøre. Jeg mister ikke min åndelighet av medisinene jeg tar. Hadde de gjort det ville jeg sett på de "kanalene" som du skriver om som noe behandlingstrengende. Nettopp fordi de også _ble_ behandlet av medisinene. For ingen medisiner kan ta bort noe av troen min, når den er sunn og god for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234193-bugge-jenta/#findComment-1789359
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Jeg vil bare si at ingen kan bekrefte noe selv om de oplever det som en sannhet i sitt liv. Hvis det virkelig stenger "kanalene", vil jeg nærmest si at det sannsynligvis betyr at den kanalen har mye med psykose å gjøre. Jeg mister ikke min åndelighet av medisinene jeg tar. Hadde de gjort det ville jeg sett på de "kanalene" som du skriver om som noe behandlingstrengende. Nettopp fordi de også _ble_ behandlet av medisinene. For ingen medisiner kan ta bort noe av troen min, når den er sunn og god for meg.

Bra at du har en sunn og fornuftig holdnig til dette med åndelighet,og bra at det gir deg noe posetivt :)

Det er nok flere sannheter enn vi tror,bibelen inneholder også flere versjoner av den samme "sannhetet"

Det spørs vel hvem som ser sannheten,og hvilke oppfatning de har av sannheten/virkeligheten.

Personlig tror jeg hele livet/sannheten/virkeligheten,er en illusjon....

Livet er som en lang søvn.og først når man dør "våkner" man,da ser man den "ekte" sannheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234193-bugge-jenta/#findComment-1789583
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...