Gå til innhold

Bakteriell vaginose? HASTER, skal på ferie til syden!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en ekkel fiskelukt nedentil, spesiellt etter sex. Jeg bestilte legetime for en stund siden, fordi jeg må ha ny resept på p-piller, men den legetimen er ikke før 1 uke før jeg reiser! Jeg lurer på om jeg burde prøve å få en tidligere legetime? eller rekker jeg å få svar på prøve og resept og sånnt før jeg reiser hvis jeg tar den opprinnelige legetimen?

Eller kan legen finne ut samme dag at jeg HAR bakteriell vaginose og gi meg resepten med en gang?

Har hørt om noen melkesyretabletter e.l. som man kan kjøpe reseptfritt, hva heter de? Er det noe annet som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Hei!

Canesten heter et middel du får reseptfritt på apoteket som inneholder melke...et eller annet... Vet ikke om det er det rette for deg,men et tips ihvertfall. Jeg har brukt den kuren,og det tok 2 dager og var ganske lettvint. Bare et tips: ikke bruk string den dagen! Og la det beste undertøyet ligge for det blir jo gjerne litt søl...

Kosta ca 200.

Hvorfor ikke ta seg en tur på apoteket å forhøre seg?

God tur!

Hei!

Canesten heter et middel du får reseptfritt på apoteket som inneholder melke...et eller annet... Vet ikke om det er det rette for deg,men et tips ihvertfall. Jeg har brukt den kuren,og det tok 2 dager og var ganske lettvint. Bare et tips: ikke bruk string den dagen! Og la det beste undertøyet ligge for det blir jo gjerne litt søl...

Kosta ca 200.

Hvorfor ikke ta seg en tur på apoteket å forhøre seg?

God tur!

Takk for svar :)

Har faktisk en canesten krem liggende etter at jeg hadde sopp. Jeg visste ikke at man kunne bruke den til Bakteriell Vaginose også. Skal prøve det! :)

Har faktisk en canesten krem liggende etter at jeg hadde sopp. Jeg visste ikke at man kunne bruke den til Bakteriell Vaginose også. Skal prøve det! :)

Ikke egentlig, nei. Ei heller melkesyrebakterier. Men det kan dempe symptomene for en stund. Dersom det faktisk kurerer det er det mer sansynlig at man ikke hadde bv, men sopp.

Hei!

Stopp en halv....jeg aner ikke om du kan bruke det til bakteriell vaginose. Eneste jeg tenkte på var at du også i den kremen/pillen har melke...et eller annet....

Men, forhør deg på apoteket!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...