Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tuuusen takk! :o) Har stått på huet i vaskebøtta i 3 timer og har et liiite femminutt på dol nå. :o)

Skulle egentlig ikke ha noen feiring utover å dele noen muffins med ungene, men sannelig kommer det noen alikevel i 18-tiden. Jaja, de er forberedt på at det er kaotisk her så det går bra! :o)

Mrs. Wallace

Tuuusen takk! :o) Har stått på huet i vaskebøtta i 3 timer og har et liiite femminutt på dol nå. :o)

Skulle egentlig ikke ha noen feiring utover å dele noen muffins med ungene, men sannelig kommer det noen alikevel i 18-tiden. Jaja, de er forberedt på at det er kaotisk her så det går bra! :o)

Gratulerer så mye med dagen! Kos deg nå i kveld. ;o)

Jeg var litt treg nå, men ikke _for_ treg.

Har vært på fotballkamper hele dagen, og satte meg her først nå for å sende bursdagshilsen til Lillemus om ingen andre hadde gjort det, men det var det selvsagt (bra org - og resten!).

Jeg slenger meg på med et tre ganger tre hurra: HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA!

Hilsen

Annonse

bugge -jenta

Gratulerer med dagen. Jeg har i morgen faktisk. (Men har kommet opp i den alderen hvor jeg synes det kan begynne å stoppe opp.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...