Gå til innhold

rare utslett på kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest meg og typen

jeg håper på svar ganske snart på dette. Jeg har fått noe rart på overarmene mine og nå er det blitt ganske mye av det. Det er noen tørre flekker på huden, de klør noen ganger og når jeg dusjer vises de veldig godt, da blir de veldig rød. Jeg har noe som heter atopisk eksem og jeg trodde først at det var dette som hadde spredt seg, men dette er helt annerledes. Samboeren min har også fått dette,og jeg er redd for at det kan være allvorlig. Han fikk det først av oss og det bynte på armene hans først også så spredte det seg utover på ryggen og lårene. Jeg håper legen kan svare meg på dette,det vill bety mye for oss. på forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23434-rare-utslett-p%C3%A5-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei meg og typen !

Jeg er usikker på hva som er årsaken til utslettet du beskriver. En form for eksem (atopisk eller såkalt nummulat) eller elveblest er mulige forklaringer, men dette kan jeg dessverre ikke avgjøre med sikkerhet pr. brev.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...