skyfri Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei, Håper du kan hjelpe! 2003 var jeg utsatt for en ulykke. Jeg skadet meg i høyre fot. Dette resulterte i at jeg måtte amputere det ytterste leddet på tå nr. 2 og 3. Jeg vil gjerne høre om det er mulig å ta å operere l/3 av lilletå på høyre og venstre fot, og sette dem på tå nr. 2 og 3 slik at bena mine blir mer symmetriske enn hva de er pr. idag. Samtidig ville jeg be om at nervertråder i tå nr. 2 og 3 på høyre fot blir kuttet slik at smertene jeg har hatt de siste 3 år opphører. Er dette mulig? Om du ikke kan hjelpe setter jeg pris på om du henviser meg videre! Håper på positivt svar. PS. Jeg er en ung kvinne i 30 årene, så jeg vil gjerne få dette ordnet. Vil nødig gå flere år med den samme smerte/skade. GOD SOMMER. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234707-operasjon-i-fot-t%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.