Gå til innhold

Bestille vekking ?


Gjest missa n.

Anbefalte innlegg

Gjest missa n.

Før var det slik at man kunne bestille vekking, og så ringte telefonen det avtalt tidspunkt. Jeg trenger virkelig noe sånt nå, men har lett på gulesider.no og finner ingenting?

Finnes ikke slik lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda.

Tast *55*0715#. Dersom du ikke skal opp kl 07.15 taster du bare et annet tidspunkt etter eget valg!

For å avbestille vekkingen taster du #55#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missa n.

De fleste har vel mobil, bruk alarmfunksjonen på den? Gratis er det og.

hjelper ikke, jeg skrur den bare av halvt i søvne og sover videre... Setter på både vekkerklokke og alarm på mobil... Omtrent glemt at det har skjedd når jeg endelig våkner og står opp.

må prøve noe nytt. Må virkelig gjøre en innsats å fikse døgnrytmen min.

Kanskje vil det hjelpe bare sånn psykisk at jeg prøver dette med telefonvekkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Annonse

På 14.6.2006 den 17.29, Gjest missa n. skrev:

Før var det slik at man kunne bestille vekking, og så ringte telefonen det avtalt tidspunkt. Jeg trenger virkelig noe sånt nå, men har lett på gulesider.no og finner ingenting?

Finnes ikke slik lenger?

Ja, den gode gamle vekketjenesten finnes.. 😉 

Endret av Ottos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...