Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

enig , er en av de personene som gjør at det blir utrivelig her. Må gå ann å diskutere uten å være så krass og frekk og slenge dritt

Aha...det er deg igjen, ja. Vel - jeg skriver ihvertfall ikke "anonyme" trolleinnlegg, innlegg som blir slettet p.g.a rasisme etc., eller stalker folk rundt om på forumene. Der blir jeg nok grundig slått av deg, ja :-)

":............................................"

Gjest Violsa

Aha...det er deg igjen, ja. Vel - jeg skriver ihvertfall ikke "anonyme" trolleinnlegg, innlegg som blir slettet p.g.a rasisme etc., eller stalker folk rundt om på forumene. Der blir jeg nok grundig slått av deg, ja :-)

":............................................"

hehe..morsomt...angrep er beste forsvar?

Gjest Violsa

Heh-heh....forsvar? Hva i all verden skal jeg forsvare meg mot? Troller og papegøyer? :-)

".............................................."

at det går ann å bli så sur...sa bare at jeg synes du er litt vell krass og sånn når du diskuterer..

forøvrig leser jeg og skriver på alle forumene nesten. hundre nyeste innlegg.. hørt om det?......og det innlegget om somaliere som ble slettet..du kommenterte jo selv at det var åpenbart at det var tull og ironi...

orker ikke krangle....så tilbyr fredspipe..

hyggelig at du nok engang viser for en forferdelig sympatisk person du er.

Annonse

at det går ann å bli så sur...sa bare at jeg synes du er litt vell krass og sånn når du diskuterer..

forøvrig leser jeg og skriver på alle forumene nesten. hundre nyeste innlegg.. hørt om det?......og det innlegget om somaliere som ble slettet..du kommenterte jo selv at det var åpenbart at det var tull og ironi...

orker ikke krangle....så tilbyr fredspipe..

hyggelig at du nok engang viser for en forferdelig sympatisk person du er.

*LOL* Sur? Hvor får du det fra? Og hvordan får du dette til at jeg er usympatisk overfor deg? Her kommer du først og spyr ut eder og galle om at jeg gjør det så ukoselig for deg og bla-bla. Så blir du sur når jeg påpeker at du er en trolle og en forum-stalker? Morsomt :-) Må være slitsomt å ikke tåle å få svar på tiltale?

"............................................"

Gjest Violsa

*LOL* Sur? Hvor får du det fra? Og hvordan får du dette til at jeg er usympatisk overfor deg? Her kommer du først og spyr ut eder og galle om at jeg gjør det så ukoselig for deg og bla-bla. Så blir du sur når jeg påpeker at du er en trolle og en forum-stalker? Morsomt :-) Må være slitsomt å ikke tåle å få svar på tiltale?

du har ikke vært usympatisk mot meg.. men har vel lov å reagere for det?

*oppgitt* , du får mene akkurat hva du vil og si akkurat hva du vil. Hvis det føles så godt å få siste ordet i en diskusjon og kverulere be my guest.

Gjest Violsa

hva er foresten forum stalker? har ikke fått med meg det.

du har ikke vært usympatisk mot meg.. men har vel lov å reagere for det?

*oppgitt* , du får mene akkurat hva du vil og si akkurat hva du vil. Hvis det føles så godt å få siste ordet i en diskusjon og kverulere be my guest.

"du har ikke vært usympatisk mot meg.. men har vel lov å reagere for det?"

Javisst. Men det er jo du som anklager meg for å bli sur - det blit vel litt dumt, vel?

"*oppgitt* , du får mene akkurat hva du vil og si akkurat hva du vil. Hvis det føles så godt å få siste ordet i en diskusjon og kverulere be my guest."

*LOL* Du angriper meg verbalt, og jeg svarer med samme mynt. Slå opp i ordboken på betydningen av "kverulant" - du har nok misforstått ganske totalt. Finn på noe bedre, eller hold deg til det du "kan" :-)

"........................................."

Gjest nemlig!

"du har ikke vært usympatisk mot meg.. men har vel lov å reagere for det?"

Javisst. Men det er jo du som anklager meg for å bli sur - det blit vel litt dumt, vel?

"*oppgitt* , du får mene akkurat hva du vil og si akkurat hva du vil. Hvis det føles så godt å få siste ordet i en diskusjon og kverulere be my guest."

*LOL* Du angriper meg verbalt, og jeg svarer med samme mynt. Slå opp i ordboken på betydningen av "kverulant" - du har nok misforstått ganske totalt. Finn på noe bedre, eller hold deg til det du "kan" :-)

Du må da kunne ta i mot kritikk uten at du vrir og vender på enhver setning folk skriver til deg - eller kommer med motangrep.....

Er ikke dette kverulering, så vet ikke jeg!!

Du kan si hva du vil, men jeg synes dette er totalt usaklig av deg.

Synes du skal ta innover deg litt kritikk jeg og ha litt selvinnsikt i stedet og vri alt over på andre for å slippe å se deg selv i hvitøyet!

Du må da kunne ta i mot kritikk uten at du vrir og vender på enhver setning folk skriver til deg - eller kommer med motangrep.....

Synes du skal ta innover deg litt kritikk jeg og ha litt selvinnsikt i stedet og vri alt over på andre for å slippe å se deg selv i hvitøyet!

"Du må da kunne ta i mot kritikk uten at du vrir og vender på enhver setning folk skriver til deg - eller kommer med motangrep....."

Hvis folk kommer med personangrep mot meg, så er det to muligheter: 1) Jeg driter i det. 2) Jeg svarer med det samme. Enkelt og greit.

"Er ikke dette kverulering, så vet ikke jeg!!"

Du vet åpenbart ikke hva ordet betyr, så jeg avstår fra å diskutere akkurat det.

"Du kan si hva du vil, men jeg synes dette er totalt usaklig av deg."

Det har du selvfølgelig all rett til å mene. Og det interesserer meg som sagt der hvor ryggen skifter navn.

"Synes du skal ta innover deg litt kritikk jeg og ha litt selvinnsikt i stedet og vri alt over på andre for å slippe å se deg selv i hvitøyet!"

*LOL* Jeg har ingen problemer med saklig kritikk. Imidlertid har jeg ikke sett noe som helst av det. Og nei - jeg gidder selvfølgelig ikke svare når noen er så banale at de faktisk starter en tråd utelukkende for å diskutere meg. Det blir for barnslig.

Og deg tar jeg overhodet ikke seriøst. For det første har du ikke kommet med et enest saklig innspill, annet enn intetsigende og innholdsløst papegøyejatt. For det andre, så tar jeg ikke folk som bytter nick og ikke tør å stå for det de skriver seriøst, uansett tema.

Gjest nemlig!

okey, så du mener du diskuterer saklig, og ikke vrir og vender på hva andre skriver? Og du har selvinnsikt?

Jaja..

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest helt enig

enig , er en av de personene som gjør at det blir utrivelig her. Må gå ann å diskutere uten å være så krass og frekk og slenge dritt

Jeg har opplevd det samme som deg. Det er ikke mange som svarer på den måten.

Måten Prozak svarer på, minner om måten Sør svarte på. Trenger ikke være samme person bak begge nickene. Men Prozak-nicket dukket opp da Sør-nicket ble mindre aktivt.

Sør holdt sin stil uendret i flere år. Han tok aldri selvkritikk eller bad om unnskyldning. Ble han bedt om å holde litt høfligere form og la være kverulering, ble han bare enda mer vrang.

For øvrig ble mange så lei av Sørs ofte krenkende svar at de sluttet å svare ham. Da gikk det ikke lang tid før han ble mindre aktiv på DOL og etteer hver forsvant.

Gjest NoenOrd

"Du må da kunne ta i mot kritikk uten at du vrir og vender på enhver setning folk skriver til deg - eller kommer med motangrep....."

Hvis folk kommer med personangrep mot meg, så er det to muligheter: 1) Jeg driter i det. 2) Jeg svarer med det samme. Enkelt og greit.

"Er ikke dette kverulering, så vet ikke jeg!!"

Du vet åpenbart ikke hva ordet betyr, så jeg avstår fra å diskutere akkurat det.

"Du kan si hva du vil, men jeg synes dette er totalt usaklig av deg."

Det har du selvfølgelig all rett til å mene. Og det interesserer meg som sagt der hvor ryggen skifter navn.

"Synes du skal ta innover deg litt kritikk jeg og ha litt selvinnsikt i stedet og vri alt over på andre for å slippe å se deg selv i hvitøyet!"

*LOL* Jeg har ingen problemer med saklig kritikk. Imidlertid har jeg ikke sett noe som helst av det. Og nei - jeg gidder selvfølgelig ikke svare når noen er så banale at de faktisk starter en tråd utelukkende for å diskutere meg. Det blir for barnslig.

Og deg tar jeg overhodet ikke seriøst. For det første har du ikke kommet med et enest saklig innspill, annet enn intetsigende og innholdsløst papegøyejatt. For det andre, så tar jeg ikke folk som bytter nick og ikke tør å stå for det de skriver seriøst, uansett tema.

Du starter jo dine svar til helt uskyldige mennesker, med nettopp usaklighet. Det er jo den stilen du kjører gang på gang. Når noen da påpeker at dette ikke var særlig sympatisk så føler du deg veldig forurettet.

Har du noengang bedt noen om unnskyldning for din opptreden her inne?

Gjest helt enig

Du starter jo dine svar til helt uskyldige mennesker, med nettopp usaklighet. Det er jo den stilen du kjører gang på gang. Når noen da påpeker at dette ikke var særlig sympatisk så føler du deg veldig forurettet.

Har du noengang bedt noen om unnskyldning for din opptreden her inne?

Se mitt svar til Violsa.

Gjest helt enig

Har lest det. Du skriver mye om Sør, men Prozak er nok ikke Sør. Sør var mye mer sympatisk, sammenlignet med de skjellsord-pregede svarene til Prozak.

Har også fått stygge skjellsord fra Prozak. Vi får heller la være å svare ham.

Før Sørs tid var det en temmelig frekk fyr her som kallte seg "hulkert". Men han hadde bare et temmelig oppblåst/hoven måte å opptre på, rakket ned på andre, ikke så mye kverulering. Da han oppdaget at ingen likte det han skrev, forsvant han. Han og Sør var antagelig viktigste grunnen til at Livssynsforumet ble stengt for nye innlegg.

Tar jeg ikke mye feil, kommer Prozak til å gå lei etter hvert også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...