Gå til innhold

Mariell Design / Blåbærkeramikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed på Gulesider.no at telefonnummeret er en del av en nummerserie og at det nummeret som er oppgitt er hovednummeret. Hva med å bytte ut de to bakerste tallene med 01, 02, osv. istedet?

Ellers står det et fax-nummer der, kanskje du har mulighet for å sende en fax istedet?

Skrevet

Jeg fikk beskjed på Gulesider.no at telefonnummeret er en del av en nummerserie og at det nummeret som er oppgitt er hovednummeret. Hva med å bytte ut de to bakerste tallene med 01, 02, osv. istedet?

Ellers står det et fax-nummer der, kanskje du har mulighet for å sende en fax istedet?

Har fått kontakt med dem via telefon og det ser ut til at blåbærkeramikken er vanskelig å oppdrive. Dessverre.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Har fått kontakt med dem via telefon og det ser ut til at blåbærkeramikken er vanskelig å oppdrive. Dessverre.

Hei

Mariell Design er overtatt av nye eiere, og jeg mener at den artikkelen du er ute etter finnes på lager hos oss. Så er du fortsatt interessert så er det bare å ta kontakt.

Du finner oppdatert tlf/fax og epost på www.mariell.no.

Skrevet

Hei

Mariell Design er overtatt av nye eiere, og jeg mener at den artikkelen du er ute etter finnes på lager hos oss. Så er du fortsatt interessert så er det bare å ta kontakt.

Du finner oppdatert tlf/fax og epost på www.mariell.no.

Jeg har fått tak i den forlengst. :o) Mannen til hun som lagde det ga meg utmerket service og til slutt fikk jeg mugga tilsendt i posten. Og den er nyyyyydelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...