Lillemus Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Noen som vet om Marielle Design / blåbærkeramikk selges noe sted i Trondheim? Jeg bare MÅ ha denne mugga: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18/wwwwmariellno/bl%e5b%e6r_mugge.jpg Ja, jeg har sendt dem mail, men får ikke svar. Og ja, jeg har prøvd å ringe, men det ringer bare en gang og så høres det ut som om jeg får en annen samtale i bakgrunnen så jeg kommer ikke gjennom. 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg fikk beskjed på Gulesider.no at telefonnummeret er en del av en nummerserie og at det nummeret som er oppgitt er hovednummeret. Hva med å bytte ut de to bakerste tallene med 01, 02, osv. istedet? Ellers står det et fax-nummer der, kanskje du har mulighet for å sende en fax istedet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Jeg fikk beskjed på Gulesider.no at telefonnummeret er en del av en nummerserie og at det nummeret som er oppgitt er hovednummeret. Hva med å bytte ut de to bakerste tallene med 01, 02, osv. istedet? Ellers står det et fax-nummer der, kanskje du har mulighet for å sende en fax istedet? Har fått kontakt med dem via telefon og det ser ut til at blåbærkeramikken er vanskelig å oppdrive. Dessverre. 0 Siter
losen2165 Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Har fått kontakt med dem via telefon og det ser ut til at blåbærkeramikken er vanskelig å oppdrive. Dessverre. Hei Mariell Design er overtatt av nye eiere, og jeg mener at den artikkelen du er ute etter finnes på lager hos oss. Så er du fortsatt interessert så er det bare å ta kontakt. Du finner oppdatert tlf/fax og epost på www.mariell.no. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2006 Forfatter Skrevet 30. september 2006 Hei Mariell Design er overtatt av nye eiere, og jeg mener at den artikkelen du er ute etter finnes på lager hos oss. Så er du fortsatt interessert så er det bare å ta kontakt. Du finner oppdatert tlf/fax og epost på www.mariell.no. Jeg har fått tak i den forlengst. ) Mannen til hun som lagde det ga meg utmerket service og til slutt fikk jeg mugga tilsendt i posten. Og den er nyyyyydelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.