påskelilje Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Deilig med fredag, selv om det pøsregner her jeg er 🙃😄 Er på jobb nå, men i ettermiddag skal jeg på strategitur ett døgn med et frivillig arbeid jeg er med i. Blir fint! Lørdagskvelden blir i ro og fred hjemme med mannen, regner jeg med. På søndag skal vi synge med koret! Er altfor dårlig forberedt.... men det går nok sånn tålig greit 🎶🤪🎶🤩🎶 Håper at været er såpass at vi får til en tur i løpet av søndagen og. Noen andre som ser frem til fine ting i helga? 3 Siter
Vhanja Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Ser frem til en rolig helg uten planer. Sove ut, god mat med samboer, husarbeid, gaming... kanskje gå en tur/trene i morgen. 2 Siter
Vendi Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) Jeg skal være sammen med begge døtrene mine i morgen. Er alltid godt å se hverandre når vi bor litt unna hverandre 🥰 Endret 13. mars av Vendi 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg skal gå en tur lørdag og en søndag. Ikke noe langtur, men rundt et vann eller noe. Anonymkode: 92c08...3be 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Vi skal på hyttemessa i morgen for å kjøpe 4 stk Canadian outdoor log stoler pluss 2 bord. Har 2 stk i fra før , men må ha et par der morgensola kommer og et par der kveldssola går ned. Det er så praktisk med stoler som kan stå ute hele året og som blir enda finere når de blir gamle og grå. 2 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Skal ut og spise med ungene i morgen og deretter på et arrangement med en av dem etterpå. Jeg falt sammen som en klut onsdag kveld med feber, hodepine og skikkelig kroppsvondt, men ble bedre utover dagen i går. Er fremdeles slapp og ganske pjusk, men adskillig bedre, så jeg krysser fingrene for at jeg kommer meg avgårde i morgen. 😃 2 Siter
laban Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Hele neste helg går med til kor (generalprøve lørdag og konsert søndag), så denne helgen tar jeg det relativt rolig. Jeg tar trolig en tur til sesongens første loppemarked i nærheten av der jeg bor. Jeg ser bare etter ting (glass, servise og bestikk) vi har som er utgått, jeg betrakter egentlig loppemarked som et sted jeg leverer ting. Men det er uansett trivelig å se litt på livet på "gamle tomter" som disse skolene er. Søndag er det mulig vi tester en kafé i kanten av marka som har vært stengt for oppussing, men som nå er åpnet med nytt vertskap. 2 Siter
morsan Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Alltid deilig med fredag! Regner masse her også – like før vi måtte holde paraply for å få bikkja ut for å tisse! Ikke særlig interessert i å gå ute fremfor å kose seg på saueskinn inne. Men skal lette utover dagen så da blir det den liten tur mellom hjemmekontoret og en middag jeg skal på i en forening i kveld. I morgen skal vi ha noen venner på middag, og ellers skal vi i skogen både lørdag og søndag. En fordel med dette været – iallfall når det gjør fra seg før helga – er at mye av snøen i skogen regner bort. Men fortsatt broddeføre pga isete stier. 3 Siter
Ekstra Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars påskelilje skrev (2 timer siden): Deilig med fredag, selv om det pøsregner her jeg er 🙃😄 Er på jobb nå, men i ettermiddag skal jeg på strategitur ett døgn med et frivillig arbeid jeg er med i. Blir fint! Lørdagskvelden blir i ro og fred hjemme med mannen, regner jeg med. På søndag skal vi synge med koret! Er altfor dårlig forberedt.... men det går nok sånn tålig greit 🎶🤪🎶🤩🎶 Håper at været er såpass at vi får til en tur i løpet av søndagen og. Noen andre som ser frem til fine ting i helga? Har vært en travel uke, med aktiviteter hver eneste kveld etter jobb, så ser frem til en fin ting til helgen, nemlig å slappe av . Ellers skal jeg nok som alltid komme meg litt ut på tur, dessverre ikke på ski, og kanskje finne på noe sosialt. Men har ikke hatt ork til å planlegge noe ennå. 2 Siter
emilie321 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Denne helgen har jeg ikke noe særlig planer. Pleier jo å være en dag hos datteren, men hun er bortreist denne helgen. Skal prøve å komme meg på treningssenteret på lørdag, for jeg bør ha 3 økter i uka. Ellers blir det å ta det litt rolig. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Ingenting her bortsett fra å se på ting og lage mat til meg og mannen i morgen. 2 Siter
Glitter Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Ikke så mye. Er innlagt og her skjer det ikke mye. Blir vel et par bilturer og lufteturer ut. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Ja skal på byn i helgen. Anonymkode: 975c8...00f 2 Siter
krøll9 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) Skal gå turer med hunder og barn, pluss forsøke rydde opp i kaoset her hjemme - blir vel bare en liten start. Føler det blir mer rot jo mer jeg rydder. Hyggelig med barnehelg, men har egentlig aller mest lyst til å jobbe eller studere fordi jeg er så i siget nå - nesten vondt å ikke få gjort - men tid med unger og ut i skog og mark bør gjøre seg det også - Blir nok veldig hyggelig bare jeg klarer å akseptere at jeg må la fag ligge i et par dager. Endret 13. mars av krøll9 1 Siter
Trinity80 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har nevø og niese på besøk. Kjempe kos! Skal se de stå rulleskøyter i morgen - det er disco opplegg for barn. Så blir det kafé/ spise noe digg ute. Søndag er det meldt sol, så da blir det utedag☀️ 1 Siter
Dorthe Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Minstemann kommer i morgen. Vi skal spise lasagne og kose oss. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg sov frokost fra klokken 10.00 til klokken 20.00 så denne dagen fløy vekk. I morgen skal jeg på jentekveld som starter klokken tre. Dette er med en gjeng jenter som jeg bare ser en gang i året. Nå er det faktisk to år siden sist. Gleder meg samtidig som jeg på en måte gjerne skulle vært hjemme. Men fest blir det. Søndag må jeg hvile. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Vet ikke om det er meningen at jeg skal svare? Nok en helg. Sovet veldig lenge. Nok en helg alene skal se tv resten! Ikke noe fint. Anonymkode: f6bec...050 1 Siter
påskelilje Skrevet 14. mars Forfatter Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om det er meningen at jeg skal svare? Nok en helg. Sovet veldig lenge. Nok en helg alene skal se tv resten! Ikke noe fint. Anonymkode: f6bec...050 Hva kunne du tenke deg å gjøre i morgen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars påskelilje skrev (3 timer siden): Hva kunne du tenke deg å gjøre i morgen? Vært med en venn, ikke hatt smerter, eller hatt en kjæreste å tilbringt tid med. Anonymkode: f6bec...050 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.