Nicklusheletida Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Vi fikk plutselig invitasjon til 40-årsjubileumet på Rockefeller i går, bare for å finne ut at dette var jeg for gammel til. Sild i tønne og forferdelig mye bråk. Folk som dyttet borti meg hele tiden med ølen sin. Jeg klarer ikke nyte musikk under slike forhold. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Jeg var i bursdagen til nevøen min i går. Fikk servert lasagne og deilige kaker. Høyt lydnivå, men jeg koste meg. Strever med mye angst så det var fint å komme seg ut. Anonymkode: 1030c...0ed 1 Siter
påskelilje Skrevet 15. mars Forfatter Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vært med en venn, ikke hatt smerter, eller hatt en kjæreste å tilbringt tid med. Anonymkode: f6bec...050 ❤️ Er det noe du kan gjøre for å dempe smertene? Forstår savnet etter en venn eller en kjæreste. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars påskelilje skrev (13 minutter siden): ❤️ Er det noe du kan gjøre for å dempe smertene? Forstår savnet etter en venn eller en kjæreste. Takk ❤️ Nå er det film og drømme meg vekk. Anonymkode: f6bec...050 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.