Gå til innhold

Vennligst still diagnose :)

Anbefalte innlegg

Her er mine symptomer: Munnskold/after/herpes i hele munnen med varierende hyppighet og omfang, konstant tett i ett av neseborene - det sitter langt oppe = umulig å snyte - "pluggen" bytter gjerne side om natten, sover lett - trøtt og slapp hele dagen, hevelse i venstre tungehalvdel med tilsvarende "klumper" - dette har pågått så lenge jeg kan huske, vondt i nesen - tørr nese, mye buser og hår i nesen - må plukke = mye neseblod, kronisk øregangseksem - farlig bakterie i øret, men ikke kritisk så lenge den ikke er under (?) huden, ofte tett i øret/-ene - ubehagelig å åpne munnen og gjespe, er allergisk mot støv og midd, tro det eller ei. Jeg er sikker på at dette henger sammen. Har sikkert brukt nesespray for mye i barndommen, husker ikke. det ble ikke like godt opplyst da. herpesviruset er arv etter far, på meg har det brutt ut, bruker zendium og longovital. eksperimenterer med sovestillinger og lufting kontra ikke lufting. virker som det er det samme hva jeg gjør. får ofte følelsen av å ikke få puste, kan våkne midt på natta av at det er vondt å puste med nesa og tungt/ekkelt å puste med munnen. hva kan jeg gjøre for å fjerne disse plagene og orke mer? takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234930-vennligst-still-diagnose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...