Gå til innhold

Truxal


Gjest mej

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Truxal 15mg av legen for å roe ned angst og panikk/tvangstanker i hodet. De fungerer veldig bra,jeg bruker de både som sovemedisin, beroligende og som antipsykotika som de er :) Men jeg lurer på om man blir avhengig av disse ? Brukte dem i ett par dager i strekk,og dagen jeg stoppet var jeg helt skjelven og urolig i kroppen. Det var ikke hodet som gav problemer,men jeg var bare uvel på en måte jeg ikke har følt før. Kan dette være mangelen på truxal ?

Lurer også på en annen ting, da jeg gikk på vgs hadde jeg faste timer hos PP-tjenesten. Nå går jeg ikke på skole lengre,så hvor skal jeg få meg en psykolog/psykiater ? Jeg har pratet med noen psykiatere på sykehuset da jeg var der,men de er altfor opptatte til å ta timer utenfor sykehuset. Jeg vil mye heller ha en psykiater enn en psykolog,det er så mye stress med medisiner ellers. De gangene jeg har fått medisin,var det etter samtaler med både psykolog,psykiater og fastlege.. som til slutt skrev det ut. Veldig tungvint. Hvor kan jeg få tak i en fast psykiater til meg ? =) Er 19 år. Takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl

1. Du blir helt sikkert ikke avhengig av Truxal.

På den annen side vil jo de vansker som får Truxal for, kunne komme tilbake når du slutter med medisinen.

2. Du kan få time hos en psykiater ved den psykiatriske poliklinikken du hører til.

Legen din kan søke deg dit.

Jeg er helt enig i at de fleste som også trenger medisiner, vil få best hjelp hos en psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...