nettum Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei Per Helsing! Ført vil jeg bare si at jeg syns det er kjempe bra at dere har en sånn side som denne her!! Så, jeg er en jente på 17 år som har fått en type utslett, som først oppstod på magen og nå har spredd seg oppover og til ansiktet! De første flekkene fikk jeg for to uker siden, og det spredde seg kjempe fort!! Utslettet ser ut som noen små skjellete områder, som varierer på størrelse fra o,2-2 cm. De klør ikke!! Jeg dro til min fast lege og han sa han trodde det var soppinfeksjon, derfor ba han meg bruke canesten morgen og kveld som jeg har gjort! Og hvis det ikke bedret seg skulle jeg kontakte en hudlege. Og det tar to uker minst og få en hudlege time, derfor henvender jeg meg til deg! Canestenen har ikke hjulpet og områdene har bare blitt mer skjellete/flassete. Og jeg lurer på om jeg kan spise og drikke normalt? siden jeg har hørt at man ikke kan spise gjær osv? men det fikk jeg ikke noe beskjed om av legen! Jeg føler at disse flekkene bare sprer seg mer og mer! Og lurer sterkt på hva det er for noe, og hvordan jeg kan behandle det!? Mvh nettum 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/235015-ang-akutt-hudsykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.