Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Vi, bare i først at jeg er ikke ute etter å bli fortalt hvor dum jeg er eller hvor farlig dop er, for det er jeg klar over, håper bare noen kan svare meg på dette da jeg er ganske bekymret!Jeg fikk lagt inn silikon for ca 5 uker siden og for noen dager siden så snorta jeg litt koakin,men mest amfetamin (speed) Og siden man ikke burde røyke før 3 mnd etter operasjonen, kan dette da ha skadet brystene på noen måte? Tenkte pga det kanskje tetter blodårene eller noe.. Håper noen kan svare meg ihvertfall!På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235177-silikonogkokainspeed/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men du tar kokain og den største bekymringen din er om det kan skade silikonpuppene dine?!

Dette må være et køddeinnlegg?!

Hehe nei er ikke kødde innlegg, vet hvordan det skader resten av kroppen, men grunner til at jeg bekymrer meg over brystene er fordi det kun er 5 uker siden operasjonen og vil jo alt skal gro fint. Jeg er ikke rusmisbruker og tar ikke noen av disse stoffene ofte, kanskje en til to ganger i året de siste to årene.. Håper ihvertfall noen som kan svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235177-silikonogkokainspeed/#findComment-1800342
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...