Gjest svigum Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er med stor sjokk og vanntro, at jeg må konstatere at, de overjordiske, og hvorfor ikke også de underjordiske, har det å enten misforstå eller misbruke og utnytte det vanskelige humane språk hvor engelsk ser ut til å være mest populært å misforstå og handle deretter. For eksempel når jeg snakket sist i telefon med en utenomjordisk og kom til å nevne ordet " fattig " så sendte han meg nesten straks til omstendighetene innen " fatique ", nei jeg mente " fatigue ". Det vil si svær utmattelse. Hvorfor har Pentagon ikke disse problemene? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hmm... Nå tror jeg du må uttrykke deg litt mer presist, gitt. 0 Siter
Gjest Hoppetussen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 I alle dager? ER det virkelig sant? Det gir svar på en hel del, ja. Altså årsaken til alle misforståelsene jeg har hatt med de utenomjordiske. Falt meg rett og slett ikke inn at det skyldes språklige problemer. Og tenk om Pentagon faktisk HAR de samme problemene *skjelve* . 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hmm... Nå tror jeg du må uttrykke deg litt mer presist, gitt. Ikke svar denne fjotten, vær så snill. Ta en titt på alle fjolletrådene han har kommet med det siste døgnet eller to - ikke gi tullingen oppmerksomhet. ".............................................." 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ikke svar denne fjotten, vær så snill. Ta en titt på alle fjolletrådene han har kommet med det siste døgnet eller to - ikke gi tullingen oppmerksomhet. ".............................................." "Ikke svar denne fjotten, vær så snill. Ta en titt på alle fjolletrådene han har kommet med det siste døgnet eller to - ikke gi tullingen oppmerksomhet" Skrev den intelligente:) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Ikke svar denne fjotten, vær så snill. Ta en titt på alle fjolletrådene han har kommet med det siste døgnet eller to - ikke gi tullingen oppmerksomhet. ".............................................." eh... Får du problemer hvis jeg gir svigum oppmerksomhet? 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 eh... Får du problemer hvis jeg gir svigum oppmerksomhet? Det får han, fordi han er (selvoppnevnt) syvende far i huset;) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det får han, fordi han er (selvoppnevnt) syvende far i huset;) Hmm... Og du er kanskje trollet under brua? Og jeg er den minste Bukkene Bruse som skal til seters og gjøre seg fet. *lister seg forsiktig over brua* 0 Siter
Gjest En liten tabbe bare...... Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Språkproblemer? De har ikke språk,alt foregår telepatisk. 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Hmm... Og du er kanskje trollet under brua? Og jeg er den minste Bukkene Bruse som skal til seters og gjøre seg fet. *lister seg forsiktig over brua* Det går fint. Pråsak m/fjertefølje er ikke noe å bry seg om. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 eh... Får du problemer hvis jeg gir svigum oppmerksomhet? Overhodet ikke. Men det er dumt å fore gjøken med oppmerksomhet. "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.