Gå til innhold

Jeg kommer meg jo aldri i seng jo

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Må bare trykke på 100 nyeste, tenker at nå skal jeg gå opp og legge meg... Men er sitter jeg :o)

Jaja, kan høre på danseband svisj jeg, nynne med og drikke litt mer rødvin.

Det som er mest skremmendes er at jeg nå kan teksten på flere sanger...

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Natten er ennå ung! :) Dessuten er det jo lørdag. Skuffende lite liv på DOL, synes jeg!

Skrevet

hihi mange som deg her tror jeg:)

ser på "gretne gamle gubber" jeg! ++DOL....

jeg finnes ikke trøtt heller:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vasker klær og doler, hurra. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Natten er ennå ung! :) Dessuten er det jo lørdag. Skuffende lite liv på DOL, synes jeg!

Var litt lite liv ja, typisk det når jeg sitter pal foran dataen og trykker på oppdater! :o)

Natta er ung ja, men det kommer en dag i morgen, og jeg har en gutt med vannkopper som helt sikkert vil ha min fulle oppmersomhet.

Gjest Shira12
Skrevet

Men jeg vet av erfaring at jeg blir så trøtt i morgen ;-)

Men heldigvis liker guttungen og se på dvd, så da kan jeg dorme litt lengre.

Gjest fniiis
Skrevet

samme her

Skrevet

Men jeg vet av erfaring at jeg blir så trøtt i morgen ;-)

Men heldigvis liker guttungen og se på dvd, så da kan jeg dorme litt lengre.

Vi må ha ganske like smårollinger:) hehe litt godt på en søndag også da.. late seg leenge:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var litt lite liv ja, typisk det når jeg sitter pal foran dataen og trykker på oppdater! :o)

Natta er ung ja, men det kommer en dag i morgen, og jeg har en gutt med vannkopper som helt sikkert vil ha min fulle oppmersomhet.

Jeg har ikke noe jeg MÅ gjøre før kl. 17.30 i morgen, så i teorien kan jeg sove leeeenge. :)

Tenkte jeg skulle opp og trene litt først, da.

Gjest Shira12
Skrevet

God natt alle sammen :o)

*er målbevisst og skrur av pcèn* ;-)

Skrevet

samme her

hehe bra film og god underholdning det der:)

Gjest Shira12
Skrevet

Vi må ha ganske like smårollinger:) hehe litt godt på en søndag også da.. late seg leenge:)

Filmer er en fin ting, og ikke minst disney channel. He he kanskje ikke helt pedagogisk, men det passer min "ligge lenge og dra seg" personlighet ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

God natt alle sammen :o)

*er målbevisst og skrur av pcèn* ;-)

Natta! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ikke noe jeg MÅ gjøre før kl. 17.30 i morgen, så i teorien kan jeg sove leeeenge. :)

Tenkte jeg skulle opp og trene litt først, da.

Men jeg har dessverre en del jeg må gjøre.

Huff, nå skrudde jeg ikke av slik jeg skulle, men NÅ skal jeg gjøre det. God natt da!

Skrevet

Filmer er en fin ting, og ikke minst disney channel. He he kanskje ikke helt pedagogisk, men det passer min "ligge lenge og dra seg" personlighet ;-)

urk så gørr kjedelig og være "pedagogisk rett"! iallfall sånn pedagogisk som bedrevitere mener:)

Tror ungene har godt av det jeg...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff, nå skrudde jeg ikke av slik jeg skulle, men NÅ skal jeg gjøre det. God natt da!

God natt igjen. ;)

Skrevet

god natt, sov godt:)

Gjest Shira12
Skrevet

urk så gørr kjedelig og være "pedagogisk rett"! iallfall sånn pedagogisk som bedrevitere mener:)

Tror ungene har godt av det jeg...

Enig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...