Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Må bare trykke på 100 nyeste, tenker at nå skal jeg gå opp og legge meg... Men er sitter jeg ) Jaja, kan høre på danseband svisj jeg, nynne med og drikke litt mer rødvin. Det som er mest skremmendes er at jeg nå kan teksten på flere sanger... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Natten er ennå ung! Dessuten er det jo lørdag. Skuffende lite liv på DOL, synes jeg! 0 Siter
sheba Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 hihi mange som deg her tror jeg:) ser på "gretne gamle gubber" jeg! ++DOL.... jeg finnes ikke trøtt heller:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 hihi mange som deg her tror jeg:) ser på "gretne gamle gubber" jeg! ++DOL.... jeg finnes ikke trøtt heller:) Jeg vasker klær og doler, hurra. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Natten er ennå ung! Dessuten er det jo lørdag. Skuffende lite liv på DOL, synes jeg! Var litt lite liv ja, typisk det når jeg sitter pal foran dataen og trykker på oppdater! ) Natta er ung ja, men det kommer en dag i morgen, og jeg har en gutt med vannkopper som helt sikkert vil ha min fulle oppmersomhet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 hihi mange som deg her tror jeg:) ser på "gretne gamle gubber" jeg! ++DOL.... jeg finnes ikke trøtt heller:) Men jeg vet av erfaring at jeg blir så trøtt i morgen ;-) Men heldigvis liker guttungen og se på dvd, så da kan jeg dorme litt lengre. 0 Siter
Gjest fniiis Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 hihi mange som deg her tror jeg:) ser på "gretne gamle gubber" jeg! ++DOL.... jeg finnes ikke trøtt heller:) samme her 0 Siter
sheba Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Men jeg vet av erfaring at jeg blir så trøtt i morgen ;-) Men heldigvis liker guttungen og se på dvd, så da kan jeg dorme litt lengre. Vi må ha ganske like smårollinger:) hehe litt godt på en søndag også da.. late seg leenge:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Var litt lite liv ja, typisk det når jeg sitter pal foran dataen og trykker på oppdater! ) Natta er ung ja, men det kommer en dag i morgen, og jeg har en gutt med vannkopper som helt sikkert vil ha min fulle oppmersomhet. Jeg har ikke noe jeg MÅ gjøre før kl. 17.30 i morgen, så i teorien kan jeg sove leeeenge. Tenkte jeg skulle opp og trene litt først, da. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 God natt alle sammen ) *er målbevisst og skrur av pcèn* ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 samme her hehe bra film og god underholdning det der:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Vi må ha ganske like smårollinger:) hehe litt godt på en søndag også da.. late seg leenge:) Filmer er en fin ting, og ikke minst disney channel. He he kanskje ikke helt pedagogisk, men det passer min "ligge lenge og dra seg" personlighet ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 God natt alle sammen ) *er målbevisst og skrur av pcèn* ;-) Natta! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har ikke noe jeg MÅ gjøre før kl. 17.30 i morgen, så i teorien kan jeg sove leeeenge. Tenkte jeg skulle opp og trene litt først, da. Men jeg har dessverre en del jeg må gjøre. Huff, nå skrudde jeg ikke av slik jeg skulle, men NÅ skal jeg gjøre det. God natt da! 0 Siter
sheba Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Filmer er en fin ting, og ikke minst disney channel. He he kanskje ikke helt pedagogisk, men det passer min "ligge lenge og dra seg" personlighet ;-) urk så gørr kjedelig og være "pedagogisk rett"! iallfall sånn pedagogisk som bedrevitere mener:) Tror ungene har godt av det jeg... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Men jeg har dessverre en del jeg må gjøre. Huff, nå skrudde jeg ikke av slik jeg skulle, men NÅ skal jeg gjøre det. God natt da! God natt igjen. 0 Siter
sheba Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Men jeg har dessverre en del jeg må gjøre. Huff, nå skrudde jeg ikke av slik jeg skulle, men NÅ skal jeg gjøre det. God natt da! god natt, sov godt:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 18. juni 2006 Skrevet 18. juni 2006 urk så gørr kjedelig og være "pedagogisk rett"! iallfall sånn pedagogisk som bedrevitere mener:) Tror ungene har godt av det jeg... Enig ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.