Gå til innhold

Er dette en abort?


Albertine

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Og dette innlegget er til deg også fuji.Hvorfor ikke ta selvkritikk på noe som er tilfellet? Det er andre som har merket seg det samme som meg.

Jeg fatter ikke hva det er jeg skal ta selvkritikk for jeg!?

At jeg sier min mening???

Hun som la inn innlegg om et barn som døde rett før eller rett etter fødsel (husker ikke helt) ble etter min oppfatning ikke hudflettet.

Hun ble påminnet om at det er mange redde, engstelige og sårbare gravide inne på dette forumet, og hun ble oppfordret til å heller ta denne diskusjonen på andre forum som var mer passende.

Det er jo ikke tilfeldig at det finnes et forum som heter "et barn for lite" og "gynekologi".

Slik jeg oppfattet det ble hun vennlig henstilt til å flytte diskusjonen. Ikke hudflettet.

Og akkurat nå er det du som hudfletter i øst og vest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    13

  • Albertine

    12

  • fuji1365380447

    9

  • Babette

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Personifica

Det er ikke sant. Hun ble slett ikke hudflettet! Hun fikk tilbakemeldinger om andre forum som kanskje kunne være bedre, fordi hun selv var usikker på om innlegget skulle postes her eller der.

Nå ble jeg veldig overrasket, ulvinnen.

Du er sikkert enig i at det etterhvert, eller relativt raskt, var en hovedvekt på at innlegget var postet på feil forum kontra det å svare seriøst på selve innlegget. Dette påpekte også webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, Albertine, for at tråden din ble en krangletråd!

Det gikk plutselig opp for meg at dette er din tråd, og at du nok ikke har det så godt akkurat nå.

Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Jeg fatter ikke hva det er jeg skal ta selvkritikk for jeg!?

At jeg sier min mening???

Hun som la inn innlegg om et barn som døde rett før eller rett etter fødsel (husker ikke helt) ble etter min oppfatning ikke hudflettet.

Hun ble påminnet om at det er mange redde, engstelige og sårbare gravide inne på dette forumet, og hun ble oppfordret til å heller ta denne diskusjonen på andre forum som var mer passende.

Det er jo ikke tilfeldig at det finnes et forum som heter "et barn for lite" og "gynekologi".

Slik jeg oppfattet det ble hun vennlig henstilt til å flytte diskusjonen. Ikke hudflettet.

Og akkurat nå er det du som hudfletter i øst og vest!

Reaksjonen deres tilsier at jeg har rett. Jeg er ikke sint, bare oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Reaksjonen deres tilsier at jeg har rett. Jeg er ikke sint, bare oppgitt.

Svært logisk.

Vi er uenige med deg. Derfor har du rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym da

I natt kom syndefloden, så da er nok alt håp ute. Jeg håper jeg får komme tilbake hit med litt bedre nyheter om ikke så lenge. Takk for alle svar.

Gå en tur til legen alikevel. Ønsker deg lykke til videre. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Personifica

Jeg fatter ikke hva det er jeg skal ta selvkritikk for jeg!?

At jeg sier min mening???

Hun som la inn innlegg om et barn som døde rett før eller rett etter fødsel (husker ikke helt) ble etter min oppfatning ikke hudflettet.

Hun ble påminnet om at det er mange redde, engstelige og sårbare gravide inne på dette forumet, og hun ble oppfordret til å heller ta denne diskusjonen på andre forum som var mer passende.

Det er jo ikke tilfeldig at det finnes et forum som heter "et barn for lite" og "gynekologi".

Slik jeg oppfattet det ble hun vennlig henstilt til å flytte diskusjonen. Ikke hudflettet.

Og akkurat nå er det du som hudfletter i øst og vest!

Som også webmaster påpekte er det vel menneskelig i en slik situasjon å overse at innlegget skulle vært postet på et annet forum? Viktigere å være støttende. Det er dere sikkert enig i. Dette påpekte også webmaster meget tydelig. At dere nå er så på tuppa tilsier som sagt at jeg er inne på noe. Og andre er enige med meg.

Er det så vanskelig å si: ja, mulig vi er inne på noe her...kanskje de kvinnene/jentene som skriver inn om abort muligens blir såret og tar det som en ekstra belastning å bli konfrontert megd at det skulle vært postet på åpent eller gynekologi, isteden for å bli møtt med med en annen holdning. Er det så vanskelig å innrømme? Dere er jo anonyme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Svært logisk.

Vi er uenige med deg. Derfor har du rett....

Flere er enig med meg. også webmaster. Som sagt ikke sint, prøver å påpeke et forhold her inne som faktisk har vært ett problem for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er ikke sant. Hun ble slett ikke hudflettet! Hun fikk tilbakemeldinger om andre forum som kanskje kunne være bedre, fordi hun selv var usikker på om innlegget skulle postes her eller der.

Nå ble jeg veldig overrasket, ulvinnen.

I en så sårbar situasjon som hun var i, at hun akkurat hadde mistet et tantebarn like før det skulle bli født, så vil jeg kalle de tilbakemeldingene hun fikk for hudfletting.

Jeg har selv opplevd at personer rundt meg mistet barn like før fødsel mens jeg var gravid. En gang en arbeidskollega, en annen gang en en venninne.

Selv om jeg var gravid, så var jeg i stand til å lytte til deres sorg og vise omsorg, ikke bare avvise dem med at de "ikke måtte si sånt til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en så sårbar situasjon som hun var i, at hun akkurat hadde mistet et tantebarn like før det skulle bli født, så vil jeg kalle de tilbakemeldingene hun fikk for hudfletting.

Jeg har selv opplevd at personer rundt meg mistet barn like før fødsel mens jeg var gravid. En gang en arbeidskollega, en annen gang en en venninne.

Selv om jeg var gravid, så var jeg i stand til å lytte til deres sorg og vise omsorg, ikke bare avvise dem med at de "ikke måtte si sånt til meg".

Nå har jeg lest hele den tråden en gang til, og jeg skjønner ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, Albertine, for at tråden din ble en krangletråd!

Det gikk plutselig opp for meg at dette er din tråd, og at du nok ikke har det så godt akkurat nå.

Beklager!

Ingenting å beklage. Jeg klarer meg nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Det er ikke sant. Hun ble slett ikke hudflettet! Hun fikk tilbakemeldinger om andre forum som kanskje kunne være bedre, fordi hun selv var usikker på om innlegget skulle postes her eller der.

Nå ble jeg veldig overrasket, ulvinnen.

Ja hun var usikker på hvilket forum hun skulle skrive på, det sa hun i innlegget sitt. Hun trengte kanskje ikke å få høre det av et hopetall dolere at hun var på feil forum.

Hun var i sjokkfasen dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun var usikker på hvilket forum hun skulle skrive på, det sa hun i innlegget sitt. Hun trengte kanskje ikke å få høre det av et hopetall dolere at hun var på feil forum.

Hun var i sjokkfasen dere!

Å henvise til 'et barn for lite' kan vel neppe kalles kritikk? det er jo et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest midia

Å henvise til 'et barn for lite' kan vel neppe kalles kritikk? det er jo et tips.

Jo da men å gå til webmaster synes jeg ble drøyt.

Da er det mer enn henvisning det er rett å slett kritikk.

Sett deg inn i hennes situasjon noe du egentlig ikke klarer uten å ha opplevd det selv så kan det hende du tenker deg om en gang til før du "kaster" henne ut av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da men å gå til webmaster synes jeg ble drøyt.

Da er det mer enn henvisning det er rett å slett kritikk.

Sett deg inn i hennes situasjon noe du egentlig ikke klarer uten å ha opplevd det selv så kan det hende du tenker deg om en gang til før du "kaster" henne ut av forumet.

Jeg mister helt lysten til å være her inne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jobber på lab

I starten kan den være svak,for et svar av en lege..

Umulig å si om du aborterte,men hvis det ikke kom klumper så er det vel håp.

Du kan ev dra til legen (en annen..?) og måle hcg i blodet,og en ny noen dager senere.

Da får du svaret.

selv en svak strek gir positiv test. Husk at testen vil være positiv og en stund etter en abort, siden det tar litt tid før hormonet er ute av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Albertine!

Gratulerer med graviditeten! Jeg trodde jeg hadde fått de ungene jeg skulle ha, men etter 3 negative hjemmetester tok jeg en positiv en hos legen idag. Sjokket er ganske stort hos oss begge, da vi ikke trodde det var mulig med den forhistorien vår som du kjenner til.

Regner derfor ikke med at det blir noen abort her, men er selvsagt litt nervøs p.g.a. min alder og slikt. Skal ta ny test og legetime i morgen sammen med gubben, så får vi se hva legen sier.

Ta kontakt hvis du er på mine trakter igjen. Det blir vel neppe noen poltur med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Albertine!

Gratulerer med graviditeten! Jeg trodde jeg hadde fått de ungene jeg skulle ha, men etter 3 negative hjemmetester tok jeg en positiv en hos legen idag. Sjokket er ganske stort hos oss begge, da vi ikke trodde det var mulig med den forhistorien vår som du kjenner til.

Regner derfor ikke med at det blir noen abort her, men er selvsagt litt nervøs p.g.a. min alder og slikt. Skal ta ny test og legetime i morgen sammen med gubben, så får vi se hva legen sier.

Ta kontakt hvis du er på mine trakter igjen. Det blir vel neppe noen poltur med det første...

Tja, akkurat nå føler jeg for å døyve min sorg med rødvin, gitt...:( Det gikk ikke så bra. Håper det går bedre med deg! Artige nyheter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym da

Hei Albertine!

Gratulerer med graviditeten! Jeg trodde jeg hadde fått de ungene jeg skulle ha, men etter 3 negative hjemmetester tok jeg en positiv en hos legen idag. Sjokket er ganske stort hos oss begge, da vi ikke trodde det var mulig med den forhistorien vår som du kjenner til.

Regner derfor ikke med at det blir noen abort her, men er selvsagt litt nervøs p.g.a. min alder og slikt. Skal ta ny test og legetime i morgen sammen med gubben, så får vi se hva legen sier.

Ta kontakt hvis du er på mine trakter igjen. Det blir vel neppe noen poltur med det første...

Du gratulerer når hun skriver at det nok var en abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, akkurat nå føler jeg for å døyve min sorg med rødvin, gitt...:( Det gikk ikke så bra. Håper det går bedre med deg! Artige nyheter! :)

Oisann, fikk ikke med meg det siste. Det var så sinnsykt mange innlegg at jeg rakk ikke lese alle. Beklager kjære deg! Er alt håp ute eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...