Gå til innhold

Bestilte hel mageplastikk med fettsuging i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrekk og gru...

må innrømme at jeg har litt blandede følelser.

På bursdagen min, midt i august, skal jeg under kniven gitt...på fornebuklinikken...

noen som vil dele erfaringer med meg ?

Skrevet

Du må ha masse lykke til. Gå inn på nybaktmamma.com. Der er det mange som har tatt oprasjon og du kan se noen før og etter bilder. Du trenger ikke melde deg inn for å lese

• 3 uker senere...
Gjest nicole40
Skrevet

Hei!

Jeg tok full magepkastikk i Mars i fjor,jeg hadde henge/dissemage som jeg ønsket å fjerne. Jeg måtte dekke det selv da jeg ikke hadde hudfold på magen.Det sies at man må ha hudfold og dertil problemer med eksem og sår under hudfolden for å få dekket det.

Jeg betalte 33 000.

Du får bare spørre meg da:)

Kan fortelle litt.....

Det er en ganske stor operasjon og du må regne med å være i ro ganske lenge etterpå. Hvis du røyker er det ikke noe smart,da en får styggere arr av røykingen pga at det ikke sirkulerer blod ut i de tynneste årene ytterst i huden hvor arret blir. Jeg har et litt stygt,lilla arr.Jeg røykte (og røyker nå).

Selve operasjonen tok vel 2 timer.Da jeg våknet kjente jeg ingen smerter pga bedøvelsesvæske i magen,men dagen etter måtte jeg ta 2 Paralgin Forte hver 4.time pga smertene.

Drenene fjernet jeg etter 2 dager."Svupp" så var de dratt ut:)

Jeg måtte ta det mye med ro hjemme,ligge med store puter under knærne om natta.Og kun ligge på ryggen i 2-3 uker,det var slitsomt. Etter 5 dager kunne jeg dusje,og jeg skiftet tape etter dusjing.Vær nøye med renslighet i såret!

Etter 14 dager prøvde jeg å gå 3-400 meter men strevde fælt med å komme meg hjem(jeg hadde jo samtidig med operasjonen strammet magemusklene).Det var jo magemusklene som gav meg smerter,og jeg måtte gå en god stund med krum rygg.

Etter 6 uker følte jeg meg i rimelig god form.

Du får bare spørre.

Nå, mer enn 1 år etterpå, har jeg en flott og flat mage,men jeg liker ikke det lilla arret som går fra hoftekam til hoftekam. Uansett er valkene borte og jeg føler meg pen!!

Sett bort fra at jeg har enorme bryster,str.E-cup. Jeg må prøve å få operasjon av de dekket offentlig. Jeg har fått en vond svai i korsryggen som følge av at jeg må være rak i ryggen for å slippe ryggsmerter.

Men det er en annen historie:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...