Gjest hallow ;o/ Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvor mange episoder var det i serien Prison Break? Jeg har tatt opp flere episoder i mai, men er usikker på om jeg fikk med den siste. Da gidder jeg ikke å sitte å se på alle hvis jeg mangler poenget til slutt. Noen som husker dette ? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 TV3 hadde 22 episoder av sesong en. KOmmer visstnok en sesong 2 til høsten. Var litt melking på slutten av sesong en, men absolutt verdt å få med seg. Har liksom en "slutt" hvis det er det du sikter til 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 TV3 hadde 22 episoder av sesong en. KOmmer visstnok en sesong 2 til høsten. Var litt melking på slutten av sesong en, men absolutt verdt å få med seg. Har liksom en "slutt" hvis det er det du sikter til 0 Siter
Gjest tv-seer Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 "Da gidder jeg ikke å sitte å se på alle hvis jeg mangler poenget til slutt. Noen som husker dette ?" Siste episoder: spenning til tusen. De kom seg ut. Noen av dem ble tatt. Siste scene: Brødreparet/heltene og noen få til løper over et jorde mot skogen med politiet i hælene og et helikopter over dem. Pervofyren slapp også ut og svirrer rundt i skogen med avkappet hånd. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 "Da gidder jeg ikke å sitte å se på alle hvis jeg mangler poenget til slutt. Noen som husker dette ?" Siste episoder: spenning til tusen. De kom seg ut. Noen av dem ble tatt. Siste scene: Brødreparet/heltene og noen få til løper over et jorde mot skogen med politiet i hælene og et helikopter over dem. Pervofyren slapp også ut og svirrer rundt i skogen med avkappet hånd. Ehm...sånt skriver man SPOILER på i overskriften *mumle* Men jeg klarte å unngå å lese mer enn første setningen, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.