Gjest cathrix Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Hvordan kommer jeg igang med hjemmesideelementer her: http://www.home.no/medlem/hgeneratorside.cgi Jeg får bare opp "Her kommer: ... (adressen på hjmemsiden) Det står at "Hjemmesideeditoren er enkel å bruke ......Du bygger opp sidene bit for bit ved hjelp av ferdiglagde komponenter som f.eks. overskrift, tekst, ....." Hvor finner man de komponentene/hvordan får man dem inn på siden? (Jeg tror ikke jeg har frint page eller noe sånt) 0 Siter
Gjest cathrix Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg kom litt videre nå - plutselig funka det... Kommer tilbake til saken - skjønner ikke det med indexside og hvordan man lager andre sider... når man ikke har verktøy 0 Siter
Gjest cathrix Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Jeg kom litt videre nå - plutselig funka det... Kommer tilbake til saken - skjønner ikke det med indexside og hvordan man lager andre sider... når man ikke har verktøy fikk opp en slags gjestebok - men ikke skjønner jeg hvordan noen skal skrive mer i den. Noen som har erfa med home.no? Er den innmari treig eller? Noen tips til å komme i gang? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.