Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 18 år som vurderer brystvortereduksjon.. Området rundt brystvorten (det pigmenterte området) er stort og ´puffy´ og jeg syntes det ser lite pent ut.. På amerikansk tror jeg man kaller dette for å ha a very large areolae area.. eller noe slikt..

På meg gjør dette at hvis jeg går uten bh, ser puppene mine grusomt spisse ut. Og de er ikke runde, mer såkalte`Snoopy´ bryster som de kaller det i USA.

Er det noen som har det samme problemet? Eller noen som har erfaring med brystvortereduksjon?

Har lest at det kan føre til at man f.eks. ikke kan amme osv. (I fremtiden..)

Det blir jo ikke akkurat brystVORTEreduksjon..men håper dere skjønner!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235517-brystvortereduksjon/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

never_again

Ja du kan redusere området rundt brystvorten. Da jeg tok brystløft så fikk jeg mindre areola rundt brystvortene for da skjærer dem jo rundt der for å siden flytte dem høyere opp, så det kan umulig være noe problem å gjøre dem mindre å snurpe sammen brystet igjen på samme sted. Du kan jo bare ringe en klinikk å høre, idag kan de vel gjøre det meste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235517-brystvortereduksjon/#findComment-1819041
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...