Gå til innhold

AveM, Caloni og alle andre hyggelige folk :)

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har et inntrykk av at alle har hverandre på MSN her på dol, eller mailer, *sjalu* så jeg tenkte jeg nå skulle gjøre et forsøk på å strekke ut hånda for nye dol-bekjentskaper!

Kan ikke de som har lyst sende meg en mail a? Da hadde jeg blitt SÅ glad!!

[email protected]

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

11

• Alana

6

• Angelica :o)

5

• Dory

4

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vil gjerne skravle på msn, jeg! Må bare mekke meg en anonym adresse først, da den jeg har nå avslører fornavn og etternavn. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg vil gjerne skravle på msn, jeg! Må bare mekke meg en anonym adresse først, da den jeg har nå avslører fornavn og etternavn. :)

ok supert!! Min anonyme adresse mekka jeg i stad!! Hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

ok supert!! Min anonyme adresse mekka jeg i stad!! Hehe

Ups, du spurte jo ikke meg, ser jeg, men jeg går ut fra at jeg er "hyggelige folk". ;)

Tar meg til rette, jeg! ;)

Skrevet

Ups, du spurte jo ikke meg, ser jeg, men jeg går ut fra at jeg er "hyggelige folk". ;)

Tar meg til rette, jeg! ;)

Ingen som nevner meg som spesielt hyggelig heller ;-) Tror ikke vi skal ta det veldig personlig! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ingen som nevner meg som spesielt hyggelig heller ;-) Tror ikke vi skal ta det veldig personlig! :-)

Vi får starte en klubb for de uhyggelige på dol. ;)

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Jeg ble heller ikke nevnt.... Men vi er hyggelige alikevel! :)

hare1365380455
Skrevet

LOL

Skrevet

Så vi bør kanskje automatisk regne oss som uhyggelige? Njaei...Det gidder jeg ikke! Jeg er faktisk veldig hyggelig, og det er sikkert du også :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg ble navngitt! Wuhu! :D

De jeg har på msn er stort sett folk jeg har chatta med på rangler-chatten, og blitt godt kjent med der. Utenom det er det kun Angelica jeg har på msnchatten, hun havnet der på bakgrunn av noe vi diskuterte en gang.

Du kan gjerne legge meg til på [email protected], men jeg kommer nok ikke til å være der i kveld, for jeg er dødssliten og legger meg antagelig til å sove nå. Men kanskje vi snakkes en annen dag? :)

Skrevet

Jeg ble heller ikke nevnt.... Men vi er hyggelige alikevel! :)

Jammen er vi det :-)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

De jeg har på msn er stort sett folk jeg har chatta med på rangler-chatten, og blitt godt kjent med der. Utenom det er det kun Angelica jeg har på msnchatten, hun havnet der på bakgrunn av noe vi diskuterte en gang.

Du kan gjerne legge meg til på [email protected], men jeg kommer nok ikke til å være der i kveld, for jeg er dødssliten og legger meg antagelig til å sove nå. Men kanskje vi snakkes en annen dag? :)

Har lagt deg til, jeg. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har ingen hemmelig adresse, jeg....

Det er jo lett å lage en på hotmail. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så vi bør kanskje automatisk regne oss som uhyggelige? Njaei...Det gidder jeg ikke! Jeg er faktisk veldig hyggelig, og det er sikkert du også :-)

Jada. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Legger deg til jeg :)

Den eneste doleren jeg har på lista mi fra før er Angelica.. hun er på mange lister har jeg fått inntrykk av ;)

hare1365380455
Skrevet

Legger deg til jeg :)

Den eneste doleren jeg har på lista mi fra før er Angelica.. hun er på mange lister har jeg fått inntrykk av ;)

Hun er nok på alle!

Skrevet

Det er langtfra alle som har hverandre på MSN, selv om det er noen små gjenger. Selv har jeg vel bare tre stykker, tror jeg :-)

"............................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er langtfra alle som har hverandre på MSN, selv om det er noen små gjenger. Selv har jeg vel bare tre stykker, tror jeg :-)

"............................................."

Bli med oss du og da vel. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...