Gå til innhold

AveM, Caloni og alle andre hyggelige folk :)

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Jeg har et inntrykk av at alle har hverandre på MSN her på dol, eller mailer, *sjalu* så jeg tenkte jeg nå skulle gjøre et forsøk på å strekke ut hånda for nye dol-bekjentskaper!

Kan ikke de som har lyst sende meg en mail a? Da hadde jeg blitt SÅ glad!!

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235606-avem-caloni-og-alle-andre-hyggelige-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

11

• Alana

6

• Angelica :o)

5

• Dory

4

Annonse

Gjest Calóni

Jeg ble navngitt! Wuhu! :D

De jeg har på msn er stort sett folk jeg har chatta med på rangler-chatten, og blitt godt kjent med der. Utenom det er det kun Angelica jeg har på msnchatten, hun havnet der på bakgrunn av noe vi diskuterte en gang.

Du kan gjerne legge meg til på [email protected], men jeg kommer nok ikke til å være der i kveld, for jeg er dødssliten og legger meg antagelig til å sove nå. Men kanskje vi snakkes en annen dag? :)

Annonse

Gjest Princess Peach

De jeg har på msn er stort sett folk jeg har chatta med på rangler-chatten, og blitt godt kjent med der. Utenom det er det kun Angelica jeg har på msnchatten, hun havnet der på bakgrunn av noe vi diskuterte en gang.

Du kan gjerne legge meg til på [email protected], men jeg kommer nok ikke til å være der i kveld, for jeg er dødssliten og legger meg antagelig til å sove nå. Men kanskje vi snakkes en annen dag? :)

Har lagt deg til, jeg. ;)

Gjest trultemor26

Legger deg til jeg :)

Den eneste doleren jeg har på lista mi fra før er Angelica.. hun er på mange lister har jeg fått inntrykk av ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...