Gå til innhold

MANNFOLK!!!


SolMor

Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere at han som nettopp har gjort meg gravid nylig ble hysterisk og sa han skulle ta livet sitt om jeg ikke tok abort. Dette etter at han ble kjempeglad da jeg fortalte det og de tre-fire første ukene. Han begynte å planlegge fra første dag om hvor fint alt skulle bli. Sparte ikke på god-ordene heller. Jeg var i den 7. himmel.

Men nå har det seg slik at han har hatt et forhold bak min rygg i ca ett år.Vi har vært sammen i 13 år) Han har altså drevet på med oss begge. Nå er jeg 8+4 og for tre dager siden valgte han å forlate meg og fortsette med henne. Han sa: at nå må du vel ta abort vel?? Som om det skulle ha noe betydning??

Ja jeg er sønderknust! At det går an å gjøre noe slikt. Han har levd et dobbeltliv uten like. Men ungen beholder jeg uansett. Alle støtter meg i dette og jeg får god hjelp.

Men han går glipp av mye når han ikke vil være med hele veien. Han skjønner ikke det stakkar. Hun han nå er sammen med finner seg fint i at han skal bli pappa. Hun kan ikke ha mye mellom ørene. Hun har nemlig blitt fortalt av han at han var ferdig med meg for et halvt år siden. Nå når hun vet annet trodde jeg hun ville bli lei seg, men.... jaja!! Stakkar jente! Får håpe de får det fint. Det skal hvertfall jeg og babyen min få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tweetybilla

Uff... Stakkars deg! Kanskje like greit å bli kvitt hele fyren, selv om det er utrolig vondt og sårt, spesielt når du er nygravid! Godt at du har mange rundt deg som støtter deg! Kos deg videre med graviditeten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, er det mulig å være så jævlig... Og attpåtil bruke sidespranget som utpressing - "nå må du vel ta abort"?

Godt du har nettverk rundt deg, for denne mannen tror jeg du like greit kan la fare. Sikkert ikke lett etter så mange år, men jeg ville aldri kunnet tilgi noe sånt. Aldri.

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer deg som velger å bli alenemor, ikke minst etter det slaget du nettopp har fått i ansiktet.

Masse ros til deg!!

Lykke til videre med svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var leit å høre. Mannen høres ikke helt god ut, så det er kanskje like greit om du lar ham fare.

Lykke til med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsessemamma

Fy F. altså! For en drittsekk!! Skjønner at du er skuffet og såret og lei deg og alt, sender over en stor klem til deg jeg! Du virker tøff og har den rette innstillingen. Du og babyen kommer til å få det helt fint alene. Godt du har folk rundt deg som støtter deg. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessemamma

Fy F. altså! For en drittsekk!! Skjønner at du er skuffet og såret og lei deg og alt, sender over en stor klem til deg jeg! Du virker tøff og har den rette innstillingen. Du og babyen kommer til å få det helt fint alene. Godt du har folk rundt deg som støtter deg. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manfred m

Fy F. altså! For en drittsekk!! Skjønner at du er skuffet og såret og lei deg og alt, sender over en stor klem til deg jeg! Du virker tøff og har den rette innstillingen. Du og babyen kommer til å få det helt fint alene. Godt du har folk rundt deg som støtter deg. Lykke til videre!

Hvor mange ganger trykte du, hissige kvinnemenneske?

Menn bør skifte beite fra tid til annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du ble kvitt ham såpass tidlig. Du har rette innstillingen, og du og babyen kommer til å klare dere helt fint.

Moren til Ari Behn var en 17 år gammel alenemor, og han fikk prinsessen og halve kongeriket! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger trykte du, hissige kvinnemenneske?

Menn bør skifte beite fra tid til annen!

Hva er galt med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsessemamma

Hvor mange ganger trykte du, hissige kvinnemenneske?

Menn bør skifte beite fra tid til annen!

Og du er vel sikkert en sånn ussel feiging av en mann i samme klasse som han det her er snakk om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manfred m

Og du er vel sikkert en sånn ussel feiging av en mann i samme klasse som han det her er snakk om...

Jepp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest olivvia

Vær glad du ble kvitt ham såpass tidlig. Du har rette innstillingen, og du og babyen kommer til å klare dere helt fint.

Moren til Ari Behn var en 17 år gammel alenemor, og han fikk prinsessen og halve kongeriket! =)

Det sier mest om prisessa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Huff.. og denne tullingen har du kastet bort 13 år av ditt liv på??? Lykke til videre og med det flotte valget du har gjort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...