Gjest skal Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 I dag er jeg ekkel. :-( Eller, kjenner meg ekkel iallfall. Hadde en vanskelig time hos psyk. Har løpt siden. Men har ikke kjøpt opp halve matbutikken. Har ikke spist alt i huset. Har gått, men sluttet når jeg ble sliten. Jobbet, men slutten når hodet sa stopp. Lest, men orker ikke det nå. Skal tenke på hva jeg sa i dag. Skal tenke på det vonde. skal ikke fortsette å løpe hele kvelden. Skal ikke gå til jeg har brukt opp reservene eller spise alt jeg har i huset. Skal ikke gjøre andre unevnelige ting. Skal sette meg ned å kjenne etter. Tenke på hva jeg sa. Snart. Skal bare skrive det først. Svart på hvitt. Skal klare det i kveld! Skal takle denne stikkende kløende ekle kroppen og alle de ekle tankene. Jeg skal! Snart. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 kjære lille tapre du, -nå er du på vei skal.. det gjør forferdelig vondt men du er på rett vei. *varm og trygg klem* 0 Siter
Gjest skal Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 kjære lille tapre du, -nå er du på vei skal.. det gjør forferdelig vondt men du er på rett vei. *varm og trygg klem* Takk! Du har ord som løsner tårer, og de trengtes, for de satt sånn fast! Det skal slutte å gjøre vondt en dag, ikke sant? Håper du får en fin italiatur! Høres deilig ut! Nå skal jeg prøve å sove litt, litt mindre tårer, kanskje det går da! klem 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Takk! Du har ord som løsner tårer, og de trengtes, for de satt sånn fast! Det skal slutte å gjøre vondt en dag, ikke sant? Håper du får en fin italiatur! Høres deilig ut! Nå skal jeg prøve å sove litt, litt mindre tårer, kanskje det går da! klem Jo det skal det.. det skal slutte å gjøre vondt en dag. Jeg lover, men inntil da vil jeg tro det er et helvete du er i. Hold ut lille venn... forsøk å få deg litt søvn.. og fortsett å skriv her. *nattaklem* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.