Mistrale Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Hei du. Hvordan går det med deg for tiden? Flyttet det over hit jeg, så slipper vi å få kjeft =) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 heei! jeg har det fint, driver og pakker for en liten svipptur til italia for å feire noe som føles som 90årsdagen min.. en blandet fornøyelse :-) Men nå skal jeg besvime inn i sengen.. Hvordan har du det, og hvor har du holdt til?? 0 Siter
Mistrale Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 heei! jeg har det fint, driver og pakker for en liten svipptur til italia for å feire noe som føles som 90årsdagen min.. en blandet fornøyelse :-) Men nå skal jeg besvime inn i sengen.. Hvordan har du det, og hvor har du holdt til?? Kan jeg få sitte i kofferten din? meg vil gjerne til italia... 90års dag ja, da må jeg si du holder deg godt hihi. Jeg har vært i traktene rundt her, bare ikke vært så veldig aktiv. Mest smuglest. Ganske langt nede for tiden, og føler at jeg ikke har noe nytt å komme med, så da er det bedre å holde kjeft Men jeg håper du får sove godt, og kos deg i Italia! *stor klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 22. juni 2006 Skrevet 22. juni 2006 Kan jeg få sitte i kofferten din? meg vil gjerne til italia... 90års dag ja, da må jeg si du holder deg godt hihi. Jeg har vært i traktene rundt her, bare ikke vært så veldig aktiv. Mest smuglest. Ganske langt nede for tiden, og føler at jeg ikke har noe nytt å komme med, så da er det bedre å holde kjeft Men jeg håper du får sove godt, og kos deg i Italia! *stor klem* Nede..som i deprimert? *klem* Kanskje du bør bruke forumet mer aktivt nå.. ? Dele tankene dine istede for å gå å kverne med dem alene.. Får du hjelp? Skriv litt på psyk da...:-) 0 Siter
Mistrale Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 Nede..som i deprimert? *klem* Kanskje du bør bruke forumet mer aktivt nå.. ? Dele tankene dine istede for å gå å kverne med dem alene.. Får du hjelp? Skriv litt på psyk da...:-) nede som i deprimert ja. Skriver litt mer på andre fora, vil ikke gjenta meg selv, føler ikke at ting har forandret seg så mye for min del, og jeg vil ikke klage =) Men, jeg går til psykolog en gang i uka nå, så jada, jeg er godt inne i systemet.=) *dytte i seng* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.