Gå til innhold

Angelica, Gyda og Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Når jeg logget meg på pc'en i dag, så så jeg at dere alle tre hadde prøvd å nå meg på msn i går kveld. Og jeg som trodde msn var nede...

Men jeg hadde gjester i går, så jeg var uansett forhindret. Jeg vet ikke om jeg kommer meg på msn i dag eller i morgen heller, det er tett program nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235826-angelica-gyda-og-peach/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Vi får ta det igjen en annen gang. :)"

Det får vi. Den venter ikke forgjeves som venter på en god historie :-)

Da vil jeg og bli med! :-)

Si fra da, igår kom jeg ikke inn på msn om kvelden. Hadde besøk først, men prøvde å komme inn senere.

Ikveld f eks?

Eller kanskje en dag i neste uke.

Gjest Ulvinnen

Da vil jeg og bli med! :-)

Si fra da, igår kom jeg ikke inn på msn om kvelden. Hadde besøk først, men prøvde å komme inn senere.

Ikveld f eks?

Eller kanskje en dag i neste uke.

Jeg skal si i fra når det blir, jeg vet ikke tidspunktet nå.

Klart at den andre halvparten av Øvrigheta har uttalerett :-)

Om du ikke er på msn da, så varsler jeg deg vha sms.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg ble litt fortvila over søskenkjærligheten. Var jeg skippa?

Nei - det går heldigvis bra med meg nå når jeg leser grunnen. Og jeg leser lengre nede om varsling om ev. action på msn. Vel - det mangler da ikke nummer her heller ... ;o)

Søsterkjærligheten er sterk, må vite!

Det er fortsatt tett program her i gården. Men blir det tid til msn i nærmeste fremtid, så skal jeg varsle deg også :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...