Gjest Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! har til tider veldig vondt i venstre side av brystet. har vært hos legen flere ganger der det har blitt tatt thorax røntgen bla. ingen funn er gjort. også tatt en del blodprøver der det heller ikke er funnet noe. heller ikke noe unormalt og høre på lungene når legen lytter. greier dessverre fortsatt ikke og slappe av med de svarene jeg har fått, grunnen til det er at jeg har hatt det sånn i 6 mnd nå. hva kan dette være? det føles innimellom ut som om noen klemmer lungen min!??må også få med at jeg er ei jente på 25 år som har røyket fast siden jeg var 18, derfor frykten for lungekreft.til tider føles det også ut som det er tyngre og puste. hva kan dette være? har tidligere skrevet inn her med samme spm, da fikk jeg beskjed om og ta noen ibux, siden det mest sannsynlig var muskelbetennelse. men dette hjelper ikke.kan jeg ha lungekreft? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236016-lungekreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei! Skjønner du er bekymret, og jeg er ingen lege. Men - i din alder tror jeg nesten ikke det er mulig å allerede ha pådratt seg lungekreft. Det skal nok mange flere år til med røyking/annen uheldig påvirkning. (Ikke at man kan røyke "fritt" i så og så mange år. Man kan jo få mange andre ubehageligheter av røyking selvfølgelig.) Hvis det var noe alvorlig med lungene, så tror jeg det ville gitt utslag på de prøvene du allerede har tatt. Det er vel heller ingen typisk sammenheng med vondt i brystet og f.eks. lungekreft? Trodde det var mer typisk med f.eks. vondt i ryggen. Men det skal jeg ikke uttale meg helt sikkert om. Uansett så tror jeg ikke du har lungekreft! Men det er sikkert plagsomt nok det du har, så jeg håper legen finner ut av det snart likevel! Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236016-lungekreft/#findComment-1810735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.