Gå til innhold

skjelvinger/rykninger

Anbefalte innlegg

kjersti trondheim

Er 23år, frisk både psykisk og fysisk og trener jevnlig.Våknet opp av halvsøvne med kraftige rykninger i ben og armer.Startet på venstre side og ble verre og verre.Det holdt på i ca 1 time med kraftige skjelvinger.Var hele tiden våken og klar i toppen.Dro til sykehuset og fikk 2 doser stesolid som hjalp lite.Ble tatt blodprøver og enkel nevrologisk test uten funn.Fikk ikke noe svar på hva som hadde skjedd.Noen som har opplevd lignende?Ble litt skremt jeg.Helt utslitt i dagene etterpå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236081-skjelvingerrykninger/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har noe lignende deg.. begynner med at jeg føler meg litt "rar" i hode, så blir jeg litt nummen i venstre siden på overkroppen og dette uyvikler seg til kramper.. hele venstre siden rykker og jeg mister helt følelsen i magen ,ryggen og armen. dette varer i alt fra ett min til fem min.. har også sterke prikkinger, stikkinger i kroppen sammtidig og dette er vondt.. legen vet ikke hva det er , men sier det kke er farlig... lykke til og si fra hvis du får vite hva det er ! klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236081-skjelvingerrykninger/#findComment-1837806
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...