Gjest my sunshine Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Takk for det snille du. Liker ikke meg selv noe særlig,spesiellt ikke i dag,for mye dritt som skjer rundt meg.Ha det bra. hei,synd at du ikke har det bra. synes du burde søke hjelp for å øke selvbildet,for det er vondt å ikke være glad i seg selv.jeg har fått god hjelp ved et støttesenter,og gleder meg til å slutte med å tråkke ned meg selv,for det er jo det vi gjør. du fortjener å være glad i deg selv og være lykkelig:) godklem fra meg(se også tips for å snu tankene. til nicole40) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Takk for det snille du. Liker ikke meg selv noe særlig,spesiellt ikke i dag,for mye dritt som skjer rundt meg.Ha det bra. (tråden jeg ba deg lese er på siden for psykiatri:jeg lurer veldig på dette) 0 Siter
Gjest Ikke for å være negativ Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 hei,synd at du ikke har det bra. synes du burde søke hjelp for å øke selvbildet,for det er vondt å ikke være glad i seg selv.jeg har fått god hjelp ved et støttesenter,og gleder meg til å slutte med å tråkke ned meg selv,for det er jo det vi gjør. du fortjener å være glad i deg selv og være lykkelig:) godklem fra meg(se også tips for å snu tankene. til nicole40) Takk igjen "solstrålen" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.