Gå til innhold

Ord i natten

Anbefalte innlegg

Skriver jeg, som jeg gjør når disse dumme nettene kommer! Har hatt det så fint nå - helt siden i går ettermiddag. Over et døgn fikk jeg ha det godt inni meg for det meste. Men nå er smerten her igjen.

Den kalde, ekle smerten. Sitter her med Tussi på fanget og håper tårene snart tar slutt for i natt. Vil ikke mer, men det spiller visst ingen rolle hva jeg vil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236226-ord-i-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

Takk! Jo, får god hjelp. Men blir tøfft iblant, spesiellt om natten. Er litt trøst i å si det til noen bare!

ok.jeg og gråter(og det hjelper å få ut følelsene v å gråte) når minnene kommer fram,men det hjelper meg å tenke at disse vonde opplevelsene hører fortida til,og at det aldri skal hende meg igjen.har også fått til råd å tenke at:jeg har hatt mange vonde år,men jeg vil bestemme meg for at de neste årene av mitt liv blir gode.klem,håper det går bedre med deg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236226-ord-i-natten/#findComment-1814309
Del på andre sider

ok.jeg og gråter(og det hjelper å få ut følelsene v å gråte) når minnene kommer fram,men det hjelper meg å tenke at disse vonde opplevelsene hører fortida til,og at det aldri skal hende meg igjen.har også fått til råd å tenke at:jeg har hatt mange vonde år,men jeg vil bestemme meg for at de neste årene av mitt liv blir gode.klem,håper det går bedre med deg:)

Takk! Går bedre nå igjen! Hatt en god natt og en god dag. De er der, de og! Hvordan har du det? Får du god hjelp? Tenker og at jeg skal få gode år. Bare vet det er mye drit som skal ut først! :/

Er så mange lukkete rom i hodet. Kan ikke leve livet ved å unngå alt som er vondt, alt som minner om, alt som kan trigge. Blir så lite rom å leve i da! Så, har valgt denne veien!

Oj.. DET har jeg aldri sagt før.. Jeg har valgt denne veien. Skal klare det. Har klamret meg sånn til at jeg ikke har hatt noe valg. At jeg ikke vil.

Men ser nå at jeg kunne valgt den andre veien. Kunne la "livsplassen" bli mindre og mindre. Men DET vil jeg ikke!!! Så da får jeg tåle denne andre veien. Litt om gangen. våge litt i dag og litt i morgen.

Ta pauser å få være feig. Våge litt igjen. Ha pyton netter og skrike til de som orker høre. Jeg skal ha livsrommet mitt tilbake!! (Hører du det, din drittsekk av et jævla svin, du som stjal det fra meg?!!!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236226-ord-i-natten/#findComment-1816010
Del på andre sider

Gjest my sunshine

Takk! Går bedre nå igjen! Hatt en god natt og en god dag. De er der, de og! Hvordan har du det? Får du god hjelp? Tenker og at jeg skal få gode år. Bare vet det er mye drit som skal ut først! :/

Er så mange lukkete rom i hodet. Kan ikke leve livet ved å unngå alt som er vondt, alt som minner om, alt som kan trigge. Blir så lite rom å leve i da! Så, har valgt denne veien!

Oj.. DET har jeg aldri sagt før.. Jeg har valgt denne veien. Skal klare det. Har klamret meg sånn til at jeg ikke har hatt noe valg. At jeg ikke vil.

Men ser nå at jeg kunne valgt den andre veien. Kunne la "livsplassen" bli mindre og mindre. Men DET vil jeg ikke!!! Så da får jeg tåle denne andre veien. Litt om gangen. våge litt i dag og litt i morgen.

Ta pauser å få være feig. Våge litt igjen. Ha pyton netter og skrike til de som orker høre. Jeg skal ha livsrommet mitt tilbake!! (Hører du det, din drittsekk av et jævla svin, du som stjal det fra meg?!!!)

hei!godt å høre fra deg,og at du har hatt en god dag.jeg og har hatt det.jeg sliter mest med depresjon.de vonde minnene kommer ikke så ofte til meg,så du har det tøffere enn meg,tror jeg.har ikke fått hjelp ennå,men snart:) ,gleder meg til det.bra du er så sterk!du vil vinne tilbake det gode livet du er skapt til å ha.stå på kjære deg,du vil vinne over dette.klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236226-ord-i-natten/#findComment-1816018
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

*klem*

hvordan går det med deg skal.. sliter du like mye.. er det noen i det hele tatt som hjelper deg..?

Vet du, har kommet et stykke på vei! :)

Liten dump i dag, men har ellers hatt de beste dagene på lenge! Klarer å ikke spise masse (kjøpte masse frukt for vet det blir en tøff kveld, da klarer jeg forhåpentligvis å holde meg unna annet).

Har mer energi og takler angsten bedre enn på lenge! Er så glad! Tør endelig løfte blikket ørlitegrann fremover! :)

Vet det er en lang og vond vei igjen, men skal gå. Har en fantastisk psykolog og en flink fysioterapaut. Ok lege. Noen få gode venner og en familie som vil være der selvom jeg ikke helt klarer å slippe dem til. En støttegruppe. Så ja, jeg får hjelp!

Men på de vonde nettene, da er jeg alene. Like alene som da. Og da er jeg glad for deg og de andre her inne. Veldig glad!

Du har fått frem tårene mine noen ganger, på en god måte. Tenker at du kanskje har opplevd mye vont, for du forstår, som fra innsiden liksom. Håper du har det bra nå! Tenker litt på det, for du gir så mye!

Takk for hyggelig hilsen - varmet godt nå, for er som sagt nedi en liten dump nå i kveld.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236226-ord-i-natten/#findComment-1827714
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...