Gå til innhold

sevhjelpsgrupper-noen som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er med i en sånn støttegruppe. Synes det er godt å være der. Er tøft og men er godt, både å få støtte og å få være der for de andre.

Syntes det var kjempevanskelig i starten og holdt på å gi det opp, men glad jeg ble, for nå gleder jeg meg til å komme tilbake til høsten.

Er godt å kunne dele både når det ikke går bra og når det går bra. Med noen som ikke synes man er rar fordi man går i terapi eller sliter med maten eller alt det andre rare man gjør som er så vanskelig å være åpen med.

Gjest my sunshine

Er med i en sånn støttegruppe. Synes det er godt å være der. Er tøft og men er godt, både å få støtte og å få være der for de andre.

Syntes det var kjempevanskelig i starten og holdt på å gi det opp, men glad jeg ble, for nå gleder jeg meg til å komme tilbake til høsten.

Er godt å kunne dele både når det ikke går bra og når det går bra. Med noen som ikke synes man er rar fordi man går i terapi eller sliter med maten eller alt det andre rare man gjør som er så vanskelig å være åpen med.

takk for svar! skal på et støttesenter snart,og tror jeg får bli med i en støttegruppe der.fint å få høre om dine erfaringer.klem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...