Gå til innhold

Om voldtekten på Martins:bombe med signalementet

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Mann etterlyst etter voldtekt i Lillestrøm

Politiet etterlyste mandag en mann tidlig i 20-årene etter at ei 18 år gammel jente skal ha blitt voldtatt på en pub i Lillestrøm natt til lørdag.

Voldtekten skal ha skjedd mellom klokka 2 og 3 natt til lørdag, inne på handikaptoalettet på Martin's Rockecafé i Lillestrøm. Ifølge Romerikes Blad skal den 18 år gamle jenta ha blitt dyttet inn på toalettet av en mann tidlig i 20-årene. Politiet på Romerike gikk mandag ut med signalement på mannen.

- Han er mørk i huden og ikke etnisk norsk. Han har kort hår som kanskje er maskinklippet. Han var iført lys bukse, mørk t-skjorte og hvite sko, sier politioverbetjent Bjørn Teigen ved Romerike politidistrikt.

Politiet utelukker ikke at flere personer kan ha vært involvert.

- Fornærmede forsøkte å få opp døra til toalettet. Vi kan ikke utelukke at det har stått flere på utsiden og holdt den igjen, sier Teigen til Romerikes Blad.

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

49

• Hansi25

15

• Mrs. Wallace

14

• DarkPink

13

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg begynner å bli ganske lei av de smårasistiske innleggene dine.

Gjest Destini
Skrevet

Hva i all verden var rasistisk med dette?

Gjest Morsk
Skrevet

Jaja. Et reint sitat fra Romerikets blad rasistisk..

På tide med en kald dusj?

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

Gjest Violsa
Skrevet

tja..Er ikke helt stuerent å påpeke at 2/3 av alle annmeldte voldtekter utføres av menn med utenslandsk opprinnelse.

Selvfølgelig er den store majoriten uskyldig. Men man begynner jo å lure hvorfor statistikken er sånn , og at det nesten utelukkende er etniske norske jenter som rammes.

Irriterer meg. Du opplever ikke å bli fotfølgt på oslo s av en eller annen afrikaner som tror han er så forferdelig sjarmerende og skal sjekke deg opp og ikke bryr seg om at du høflig sier at du ikke er innteresert etc.... Og ikke få gå i fred. Selv om grensen mellom seksuell trakkasering og voldtekt er stor er det en sammenheng. Mellom det å akseptere når noen sier nei etc..og å ha respekt.

Gjest togli
Skrevet

Ingen skriver på dol om voldtekter som utføres av etniske nordmenn....

Ja, jeg _vet_ at ikke-etniske nordmenn er overrepresenterte i så måte, men det vet vi alle.

Det hjelper iallefall ikke å hisse opp stemningen og være med på å øke rasismen. Skriv heller brev til myndighetene slik at de får gjort noe med måten de tar imot/gir opplæring til innvandrere som kommer til Norge!

Gjest Violsa
Skrevet

Ingen skriver på dol om voldtekter som utføres av etniske nordmenn....

Ja, jeg _vet_ at ikke-etniske nordmenn er overrepresenterte i så måte, men det vet vi alle.

Det hjelper iallefall ikke å hisse opp stemningen og være med på å øke rasismen. Skriv heller brev til myndighetene slik at de får gjort noe med måten de tar imot/gir opplæring til innvandrere som kommer til Norge!

jo sant det Det er ikke så konstruktivt sånn sett og påpeke det og bli sur og lei ,Men er forhistorie til innlegget ....

Ble så frustrert fordi jeg ble regelrett fotfulgt i dag på oslo s av en afrikaner. Uansett hvor mye jeg smilte og sa nei jeg har det travelt , vil ikke bli med deg hjem eller på kafe. Så bare fortsatte han å gå ved siden av meg og mase , var ubehagelig.

Til slutt ble jeg sint og sa la meg være i fred! høyt. Og da ga han seg .

i tillegg er min overgriper afrikansk i tillegg..så det vekker ekstra sterke irritasjon/minner

Gjest Persille
Skrevet

jo sant det Det er ikke så konstruktivt sånn sett og påpeke det og bli sur og lei ,Men er forhistorie til innlegget ....

Ble så frustrert fordi jeg ble regelrett fotfulgt i dag på oslo s av en afrikaner. Uansett hvor mye jeg smilte og sa nei jeg har det travelt , vil ikke bli med deg hjem eller på kafe. Så bare fortsatte han å gå ved siden av meg og mase , var ubehagelig.

i tillegg er min overgriper afrikansk i tillegg..så det vekker ekstra sterke irritasjon/minner

Den epsioden du beskriver fra i dag er helt vanlig - og mildt sagt JÆVLIG irriterende!

Dessverre ikke stort annet å gjøre enn å høyt og tydelig si - SLUTT Å PLAGE MEG!

Da pleier folk å reagere nok til at de forsvinner...

Skrevet

"Uansett hvor mye jeg smilte og sa nei jeg har det travelt , vil ikke bli med deg hjem eller på kafe."

Det er kanskje der det ligger. Det er ikke lurt å smile til sånne masekopper. Vær høflig avvisende og dropp smilet.

Gjest Persille
Skrevet

"Uansett hvor mye jeg smilte og sa nei jeg har det travelt , vil ikke bli med deg hjem eller på kafe."

Det er kanskje der det ligger. Det er ikke lurt å smile til sånne masekopper. Vær høflig avvisende og dropp smilet.

Det funker ikke det heller...

Skrevet

tja..Er ikke helt stuerent å påpeke at 2/3 av alle annmeldte voldtekter utføres av menn med utenslandsk opprinnelse.

Selvfølgelig er den store majoriten uskyldig. Men man begynner jo å lure hvorfor statistikken er sånn , og at det nesten utelukkende er etniske norske jenter som rammes.

Irriterer meg. Du opplever ikke å bli fotfølgt på oslo s av en eller annen afrikaner som tror han er så forferdelig sjarmerende og skal sjekke deg opp og ikke bryr seg om at du høflig sier at du ikke er innteresert etc.... Og ikke få gå i fred. Selv om grensen mellom seksuell trakkasering og voldtekt er stor er det en sammenheng. Mellom det å akseptere når noen sier nei etc..og å ha respekt.

http://sos-rasisme.no/politikk/innkrim/voldtekt.php

Skjønner at du har personlige erfaringer som gjør deg bitter på brun hud, men.... fint om du ikke skjærer alle over en kam. Ønsker vi endring er hver og en ansvarlig for dette.

Gjest Morsk
Skrevet

Skjønner at du har personlige erfaringer som gjør deg bitter på brun hud, men.... fint om du ikke skjærer alle over en kam. Ønsker vi endring er hver og en ansvarlig for dette.

*LOL* Linke til SOS-rasisme. En av de mest ytterliggånde sektene full av voldsbrukere vi har.. Hva blir det neste? At noen bruker Vigrid som "sannhetsvitner"?

Gjest Violsa
Skrevet

Er ikke sant.

Jeg har hatt dårlige erfaringer med endel menn av muslimsk bakgrunn som har hatt svært lite respekt for etnisk norske jenter som drikker alkohol,går ut på byen,ikke dekker seg til etc. Og det blir tatt for gitt at man åpenbar er lett på tråden og vil ha sex enhver fremmed som oppsøker en mitt på gata.Tror du at de ville oppsøkt en jente som gikk med slør og var tildekket.?

Har forøvrig bodd i et land hvor jeg var minoritet , og alle rundt meg hadde brun hud eller annet etnisk opphav.

Er ikke det det går på.

Skrevet

*LOL* Linke til SOS-rasisme. En av de mest ytterliggånde sektene full av voldsbrukere vi har.. Hva blir det neste? At noen bruker Vigrid som "sannhetsvitner"?

hehe - ja det var jo et vettugt innlegg! Neste gang skal jeg passe på å få med noe fra se og hør slik at du føler at det blir etterettelig informasjon!

Gjest redd mørkhudede
Skrevet

Stakkar - hun har sikkert sagt nei takk til en dans.

Jeg takket en gang nei til en mørkhudet fyr, og like etter danset jeg med en norsk mann. Da samlet de seg en 10-12 utlendinger der og glodde stygt på meg og virket truende. Jeg turde ikke gå til bardisken alene engang, og i allefall ikke på do.

Fy s---- for noe folk enkelte av disse er.

Skrevet

Det er mange, mange voldtekter som ikke blir anmeldt. Og de fleste av disse er nok begått av etniske nordmenn. Det er voldtektene som foregår når man inviterer noen inn på en drink, når man drikker seg full med en venn man stoler på... Den ene typen voldtekt er ikke verre enn den andre.

I tillegg kan du skrive et innlegg som sier: "I følge statistikken så begår mange flyktninger voldtekter. Hvordan tror du vi kan hjelpe de? Hvorfor er statistikken slik?". Den type innlegg du skrev nå er meningsløst og du sparker bare mot de som allerede ligger nede. Det er feigt.

Og jo, jeg blir fotfulgt hele tiden. Og det som verre er. Men jeg ser det for det det er. Noen er ensomme, noen forstår ikke at et vennlig smil bare kan være et vennlig smil. Så jeg gir av meg selv så langt jeg kan og setter grenser når jeg må.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvor har du det fra at det nesten utelukkende er etnisk norske jenter som voldtas i dette landet?

Det høres ut som noe reinspikka sludder.

Gjest Morsk
Skrevet

hehe - ja det var jo et vettugt innlegg! Neste gang skal jeg passe på å få med noe fra se og hør slik at du føler at det blir etterettelig informasjon!

Vel, det finnes vel alternativer til Se og Hør, skjønt de har da i det minste ikke en gjeng voldsforbrytere som talsmenn.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er mange, mange voldtekter som ikke blir anmeldt. Og de fleste av disse er nok begått av etniske nordmenn. Det er voldtektene som foregår når man inviterer noen inn på en drink, når man drikker seg full med en venn man stoler på... Den ene typen voldtekt er ikke verre enn den andre.

I tillegg kan du skrive et innlegg som sier: "I følge statistikken så begår mange flyktninger voldtekter. Hvordan tror du vi kan hjelpe de? Hvorfor er statistikken slik?". Den type innlegg du skrev nå er meningsløst og du sparker bare mot de som allerede ligger nede. Det er feigt.

Og jo, jeg blir fotfulgt hele tiden. Og det som verre er. Men jeg ser det for det det er. Noen er ensomme, noen forstår ikke at et vennlig smil bare kan være et vennlig smil. Så jeg gir av meg selv så langt jeg kan og setter grenser når jeg må.

Fint innlegg, Glimtipper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...