bb71 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja. Men det er riktig å si at de er mer troende til å gjøre akkurat det enn de fleste nordeuropeere. Akkurat som at de fleste nordeuropeere er mer troende til å drikke seg full. "............................................" Hehe - må vel si at vi kan enes om den.... Eller i verdensmålestokk blir det feil (mener jeg å ha lest), men i Norge er det de harde fakta iallefall. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hehe - må vel si at vi kan enes om den.... Eller i verdensmålestokk blir det feil (mener jeg å ha lest), men i Norge er det de harde fakta iallefall. Det er klart at det blir annerledes i verdensmålestokk. Kulturkollisjonene i norge er jo annerledes enn f.eks i Ghana :-) "............................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja? Fjern eller? "......................................." TYDELIGVIS! 0 Siter
bb71 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det er klart at det blir annerledes i verdensmålestokk. Kulturkollisjonene i norge er jo annerledes enn f.eks i Ghana :-) "............................................." å? Men jeg mente jo hvem (folkegruppe) som topper voldstatistikken på verdenbasis. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 å? Men jeg mente jo hvem (folkegruppe) som topper voldstatistikken på verdenbasis. Det skal ikke jeg uttale meg om, men jeg ville ikke stillt så store tvil ved en påstand om at det var muslimer. Eller nei - muslimer er jo ikke en folkegruppe. Relgionskultur som topper voldsstatistikken, kanskje. "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 TYDELIGVIS! Heheh :-) (Sånn i tilfelle det var uklart, så var det bare svada som kom fra meg :-) "......................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Heheh :-) (Sånn i tilfelle det var uklart, så var det bare svada som kom fra meg :-) "......................................." Men NOE med ørlite mening i må det vel ha ligget bak? Du må ha fått en elelr annen tanke utifra den lille dialogen, siden du faktisk tok deg tid til å skrive? Blir stressa av sånt jeg =P 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Men NOE med ørlite mening i må det vel ha ligget bak? Du må ha fått en elelr annen tanke utifra den lille dialogen, siden du faktisk tok deg tid til å skrive? Blir stressa av sånt jeg =P Javisst :-) Du skrev: "SKEPTISK" Og jeg tenkte på den bankreklamen med han fyren som er så skeptisk ovefor nettbank og alt annet teknologisk. "Mmmm...skeptisk..." "........................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Javisst :-) Du skrev: "SKEPTISK" Og jeg tenkte på den bankreklamen med han fyren som er så skeptisk ovefor nettbank og alt annet teknologisk. "Mmmm...skeptisk..." "........................................." HAHA. Hvorfor sa du ikke bare det med en gang? 0 Siter
Gjest redd mørkhudede Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 God sammenligning. Gjør du det med vilje? Redsel er en følelse som ikke lar seg styre av fornuft eller sosial akseptering. For meg er det den samme redselen om det dreier seg om en hund som kommer mot meg når jeg går alene eller om det er en mørkhudet mann. Det er mulig du synes jeg er et dårlig menneske pga min redsel, det får så være. Mange hundeeiere synes også at jeg er dum som er så redd hunden som er så snill. Er ikke du redd for noe? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Dette er et eksempel på en total forakt for kvinner og total hensynsløshet. At flere med planlegging og overlegg stenger en kvinne inne for å voldta henne er tegn på en gruppetenking som vi ikke kan akseptere. Dette er en gjengvoldtekt selv om bare en voldtok. En forbrytelse som fortjener full strafferamme på 10 år. Problemet er at retten ofte finner formildende omstendigheter, selv i de groveste saker, til og med der gjerningmann inkluderer bevisst drapsforsøk. Ingen har fått mer enn 4 år. Min gjerningsmann fikk 3 år og seks måneder. Den pakistanske medommer sa at 2 år som er minstestraff var nok. Og erstatningen burde være femti tusen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.