Gå til innhold

Tror faktisk at ting blir bra om jeg røyker nå, altså...

Anbefalte innlegg

Gjest såsintsåsint

H*****, altså. Er så sinna og jeg bare vet at ting blir bedre om jeg stikker og kjøper meg røyk nå. Har værtrøykfri ett år, men røyken er jo ens beste venn - og jeg hadde seriøst trengt noen på "min side" nå!

Sambo er sur og grinete og vi har nettopp krangla som bare det. Ikke noe spes; dårlig dag hos den ene parten avler det samme hos den andre. Og når alt går galt der er jo jeg nødt til å møte på en tidl kollega til sambo som har vært forelska i han så lenge jeg vet. Intet har hendt, men usikkerheten til den dama spiser meg opp innvendig. HUn er "perfekt" og har alt det jeg ikke har. Ja, jeg tror sambo helt når han bedyrer sin kjærlighet til meg, men på enkelte dager når (som idag) hvor jeg vet jeg ikke har mange stjerner i boka hans, er det ikke behjelpelig for selvtilliten å¨møte henne. Faen....jeg har så lyst til å røyke!!!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...