Gå til innhold

selvskadingsn gruppe i bergen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skader ikke å la være

Hvis jeg hadde bodd i Bergen så tror jeg ikke jeg hadde tord å "komme ut av skapet" sånn uten videre. Jeg tror de fleste som skader seg selv skammer seg over dette og forsøker å skjule det.

Jeg kommer ihvertfall aldri til å "stå fram" sånn plutselig og si: Hei alle sammen, jeg er en selvskader! Føler heller ikke behov for å snakke med andre i samme situasjon, det bare minner meg om hvor farlig/ille dette er.

Hvis man skal slutte med selvskading så må man rett og slett slutte. Være meget streng med seg selv og prøve å finne andre måter å takle angst,motgang og "minner" på.

F.eks. snakke med noen, rope, banne, rive opp busker, springe så langt en klarer, uendelig mange ting man kan gjøre istedet for å skade seg selv. Men det er ikke enkelt, er ingen ekspert på området selv.

Men lykke til med gruppen, andre kan selvfølgelig ha andre oppfatninger enn meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...