Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 26 år som i hele mitt liv har slitt med at jeg utsetter ting. På skolen var det lekser, nå er det det meste. Telefonsamtaler, avtaler, regninger osv. Har prøvd å ta meg sammen som så mange ber meg om, men det er ikke så enkelt. Sliter mye med angst og depresjon, vet ikke om det er som følge av dette, men det hjelper iallefall ikke. Har tidligere fått cipralex uten at det hjalp nevneverdig. Føler at min situasjon bare blir verre og verre og at jeg trenger hjelp. Utsetter selvfølgelig legetimen også..

Har prøvd å finne informasjon om dette på nettet, men ser at det er veldig lite om det på norske sider i allefall. Har snart mistet alle vennene mine, sa opp jobben fordi jeg ikke klarte å gå dit mer, og alt hoper seg bare opp. Finnes det noen som kan noe om dette? Hva slags hjelp kan jeg evt. få? mvh c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236490-prokrastinasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...