Gå til innhold

takk

Gjest my sunshine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest my sunshine

Hei! Godt å høre! Er også veldig glad for dette forumet og støtten her! Betyr mye!!

hei,skal!håper det er bra med deg:) har meldt meg på selvhjelpsgruppe til høsten og gleder meg.føler jeg virkelig er i gang med å komme videre med livet mitt.:) er også spent på om jeg utvikler vennskap med noen der.har du funnet venner gjennom din gruppe,eller blir det bare med de treffene som er obligatoriske?klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236499-takk/#findComment-1820609
Del på andre sider

hei,skal!håper det er bra med deg:) har meldt meg på selvhjelpsgruppe til høsten og gleder meg.føler jeg virkelig er i gang med å komme videre med livet mitt.:) er også spent på om jeg utvikler vennskap med noen der.har du funnet venner gjennom din gruppe,eller blir det bare med de treffene som er obligatoriske?klem

Både ja og nei. foreløpig har vi bare truffet hverandre på gruppetiden, men har litt kontakt på mail og sms. Har snakket om å treffes litt i ferien. Har blitt skikkelig glad i dem alle!

Så lenge vi har gruppen skal vi ikke treffes utenom uten at alle får tilbud om å være med. Regler, og det er bra tror jeg. men kjennes litt som venner etterhvert!

Blir sikkert bra for deg! Bare vær forberedt på at det kan være tøfft den første tiden. Hadde gitt opp hvis jeg ikke hadde psykologen min tror jeg, for tok lang tid å våge å stole på både meg selv og de andre. men er verd jobben!

Hvordan har du det i kveld? Jeg er fortsatt sliten, men litt mindre lei enn i går.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236499-takk/#findComment-1820619
Del på andre sider

Gjest my sunshine

Både ja og nei. foreløpig har vi bare truffet hverandre på gruppetiden, men har litt kontakt på mail og sms. Har snakket om å treffes litt i ferien. Har blitt skikkelig glad i dem alle!

Så lenge vi har gruppen skal vi ikke treffes utenom uten at alle får tilbud om å være med. Regler, og det er bra tror jeg. men kjennes litt som venner etterhvert!

Blir sikkert bra for deg! Bare vær forberedt på at det kan være tøfft den første tiden. Hadde gitt opp hvis jeg ikke hadde psykologen min tror jeg, for tok lang tid å våge å stole på både meg selv og de andre. men er verd jobben!

Hvordan har du det i kveld? Jeg er fortsatt sliten, men litt mindre lei enn i går.

takk for at du deler dine erfaringer med meg:)jeg er i bedre humør i dag,etter jeg var på senteret i dag så jeg lysere på fremtiden.godt at du også har det bedre.at jeg ble så deppa i går,tror jeg kan være væravhengig,blir lettere deppa når det er gråvær ute.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236499-takk/#findComment-1820658
Del på andre sider

Gjest my sunshine

hei,igjen!også er jeg så glad for at jeg gjennom siden her treffer deg og andre,og føler meg forstått.det samme blir det med gruppen også,for andre jeg snakker med har ikke mye forståelse..man må kanskje ha opplevd det selv for å forstå.. Vi har nok mye å jobbe oss gjennom,og da det er godt å vite at det venter et bedre liv på oss der fremme. klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236499-takk/#findComment-1820689
Del på andre sider

Annonse

Gjest my sunshine

jeg nevnte at været virker litt inn på meg..men det har nok mest med tankene å gjøre.har lett for å være misfornøyd med meg selv,og da trekker jeg jo meg selv ned.vil være flinkere til å tenke godt om meg selv.håper at du får det godt snart igjen!nattaklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236499-takk/#findComment-1820752
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...