Gå til innhold

Til alle som har lyst! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Et lite referat fra dagens Trondheimstur.

Det var skuffende lite Lillemuser og Calónier å se, jeg gikk og myste mistenksomt rundt meg for å se om jeg kunne se noen DOLere. ;)

Men hvorfor i svingende var det ingen som informerte meg om at det var martna i dag? Skjønte ingenting da jeg kom til byen og det ikke var en parkeringsplass å oppdrive på Leütenhaven, der jeg alltid pleier å smette rett inn! Kjørte rundt og rundt i byen i over en halvtime før jeg ENDELIG fant en plass i Fjordgata. :)

Så bar turen på Bello, kjøpte noen superfine og kjempegode Campersko som jeg har sett meg ut for lenge siden. Elsker å kjøpe sko. :)

Toget litt rundt i byen, og wops, så masse folk det plutselig var da! Og boder overalt. Martna, ja. Hehe, da skjønte jeg hvorfor det var så vanskelig å få parkere.

Den obligatoriske turen på IKEA, fant masse som jeg bare MÅ HA! Hehe. Men det er jo så billiiiig... :)

Hamstret mat på Smart Club, og så var det bare å råkjøre hjem igjen for å få med seg siste nytt på DOL. Sitter nå her og koser meg med Pepsi Max og potetgull. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236639-til-alle-som-har-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Princess Peach

*Sukk* Som fraflyttet trønder levde jeg meg skikkelig inn i turen din. Martna'n er noe jeg kunne ha drept for. Ikke fordi det selges noe bra, men for å oppleve stemningen, folka etc. Skulle gjerne vært hjemme nå, altså. Lyst på nye sko fikk jeg også ;)

Oi, du skulle vært med da, så kunne vi kikka litt. Det eneste jeg fikk med meg var at det var noen boder der, for jeg gikk med nesen i mobilen og skrev sms. *skamfull*

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...