miami Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Da jeg var 10 år fikk jeg mitt förste anfall av voldsomme smerter i brystet, og det var nesten umulig å puste inn og ut. jeDette anfallet holdt på i minst en time, jeg sa til min mor som var fortvilet at jeg ikke orket mer. Hun masserte meg hardt på et punkt i overgangen mellom mellomgulvet og brystet, oog etter en tid ga krampen seg.Jeg hadde i denne tidenn flere tilfeller av det samme, ble undersökt, men fikk bare beskjed om at det var psykisk. Det samme skjedde etter at jeg hadde spist vafler med måkeegg i röra, og etter å ha spist lakris.Ved fjerning av visdommstennene fikk jeg etter inngrepet paralgin forte, jeg sovnet inn, og våknet opp og det samme skjedde igjen. Samme mönsteret gjenntok seg to uker etter da visdommstennene på andre siden ble fjernet. En gang tok jeg paralginforte da jeg var fyllesjuk og måtte på jobb, samme hente igjen. Siste anfallet av denne art var for ca. 10 år siden. De siste 5 årene har jeg vært plaget av panikkattak og jeg ramlet ned i en dyp depresjon. Jeg har aldri fått noe svar på hva disse anfallene var for noe. Da jeg kjenner stor forskjell på disse anfallene og angstattack lurer jeg på om det kan v«re en form for astma? Hva kan jeg gjöre for å kunne finne ut dette? jeg tror at mye av 4rsaken for angstproblemene jeg har i dag skyldes at jeg er livredd for å få dette igjen. Som sagt förste gangen jeg fikk det begynnte det med en stikkende smerte i ryggen og deretter snörte brystet seg sammen,det var veldig smertefullt og nesten umulig å lite pust inn og ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236679-smerter-i-lungene-umulig-%C3%A5-puste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.