Gå til innhold

Alana og rainman


Dorthe

Anbefalte innlegg

Det er kjempebra musikk på utestedet nedenfor verandaen min i dag. Sånn som vi har drevet og spilt når vi har festet. Så hvis dere er hjemme så dra dere ned dit oog ta dere en utepils, de stenger nok ikke før 3-4 :o)

Jeg skal jobbe i morra så jeg får holde meg hjemme :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det høres jo fristende ut! Men Rainman skal også jobbe i morgen... Det skal heldigvis ikke jeg. Tok du den ;-)

Men fredag tenker jeg vi tar en utepils. Kanskje de spiller bra musikk da også :-)

Takk for tips uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det høres jo fristende ut! Men Rainman skal også jobbe i morgen... Det skal heldigvis ikke jeg. Tok du den ;-)

Men fredag tenker jeg vi tar en utepils. Kanskje de spiller bra musikk da også :-)

Takk for tips uansett!

Det er bra at du ikke skal jobbe i morra :o)

Jeg skal ikke jobbe i overimorgen ;o) Da starter helga for meg.

Jeg skal høre på musikken hver dag og gi rapport om det er verdt en tur :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du ikke skal jobbe i morra :o)

Jeg skal ikke jobbe i overimorgen ;o) Da starter helga for meg.

Jeg skal høre på musikken hver dag og gi rapport om det er verdt en tur :o)

Det høres bra ut. Er ikke du grei, så vet ikke jeg! Plutselig står vi der og vinker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. Er ikke du grei, så vet ikke jeg! Plutselig står vi der og vinker ;-)

Det er ulovlig å gå forbi verandaen min uten å rope :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Annonse

Vi har det bra, Flisa.  Flytter nå ut av byen og flyttekaos er et mareritt, men ellers er alt veldig bra 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dorthe skrev:

Vi har det bra, Flisa.  Flytter nå ut av byen og flyttekaos er et mareritt, men ellers er alt veldig bra 😀

 

På 7.6.2018 den 21.12, flisa skrev:

Bra med dere? :) 👏🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...