Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borgny

Hallo!

Skrev et svar til samboer29, men tråden hennes ble slettet. Laget derfor en ny tråd med svar til henne. Nå har denne tråden utartet til noe som ikke var meningen i utgangspunktet. Noen kan tydeligvis kalle andre stokk dum, og insinuere både det ene og det andre, mens man ikke tåler å få igjen med samme mynt.

Fint om dere sletter tråden: Til samboer29. Og i samme slengen: noen påstår at JEG er samboer29. Kan Webmaster være så snill å bekrefte at jeg IKKE er det????

Fortsetter under...

Gjest egentlig enig

når du starter tråder her, så må du regne med at det kan bli diskusjon. du kan jo ikke bare løpe til webbis hver gang du skriver noe her inne. Og jeg må si at du faktisk skriver veldig likt i begge innlegg, virker som dere er samme person. Du kan jo bare slutte å skrive svar? du har bedrevet endel drittkasting frem og tilbake.

Gjest gidder ikke nick nå...

*Gjesp*

Nå er jeg for trøtt til å gidde å svare, men make no mistake: Du får svar på tiltale, pluss renter, fra meg når du skriver et innlegg som utelukkende er skittkasting. Jeg starter ikke, men jeg fortsetter. Enten takler du det, eller så holder du deg unna. Det kreves lite mer enn gjennomsnittlig intelligens for å finne ut av det.

Og slutt å leke "anonym" - du klarer det ikke. (Forøvrig har jeg vel hverken diskutert eller kranglet med deg siden den psykotiske rallingen din når du var fersk, så jeg forstår ikke hvorfor du begir deg ut på flere diskusjoner du ikke takler.)

"..........................................."

Jasså, så du har "gjennomskuet meg"? hehe.. think not.

Hvis det var dette du mente så tror jeg du er så langt fra sannheten som råd er:

"Heh-heh...det var den hysteriske og paranoide hylingen din om webmasters sammensvergelse som gikk ut på å fortelle sensitive personopplysninger videre? *Ler* Der var det jaggu ikke bare jeg som ikke klarte å kalle en spade for en spade :-)"

Du aner nok ikke hvem jeg er, ei heller hvilket innlegg jeg snakker om. Tviler på at DU husker det, det er nok et par-tre år siden elns, og mitt egentlige nick vil neppe ringe noen bjelle hos deg.. Ikke så farlig.

Greit nok, jeg har slengt dritt til deg nå, men føler virkelig at det er på sin plass at noen sier fra. Du ER virkelig altfor nedlatende, krass og ufin i mange av innleggene dine - og jeg tror nok at mange av trådene utvikler seg til å bli noe helt annet enn utgangspunktet nettopp av den grunn.

Men, nå er det nok. Natta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...