Gjest Gledergruer meg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal ha en slik operasjon i september. De tunge øyelokkene har plaget meg i mange, mange år, kanskje mest for hvordan det har sett ut. Men de siste par årene har de også gitt medisinske problem, nå kjenner jeg bla. at det til tider kan være tungt å bevege øynene da de liksom må brøyte seg veg noen ganger. Det er slik at jeg har fått dette gjennom trygdelege pga problemene. Jeg gleder meg veldig, samtidig så er jeg jo litt nervøs. Jeg gror ikke særlig pene arr og er mest nervøs for å få arr som vil synes. Og så er jeg redd for at den sympatiske legen ikke er like flink som en plastisk kirurg ville vært, som driver med dette hele tiden. Noen som kan informere meg om sin egen eller sin kjennings operasjon, hvordan det var og hvordan det ble? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236892-%C3%B8yelokksoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.