Gå til innhold

Helt knust , kanskje jeg bare bør kjøpe meg busskort for resten av livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, som sjåfør synes jeg stressituasjonene de forskjellige elementene der bringer er ganske like det å ha en sensor med seg i bilen.

Men dine erfaringer som sjåfør tilsier muligens noe annet?

Min oppfatning er helt annerledes, ja. Jeg kan ikke sammenlikne oppkjøringsstress med noe annet jeg har opplevd i bil. Men - jeg var aldri utenom det vanlige stressede under noen oppkjøringer, heller :-)

"............................................."

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

49

• gripp

13

• mrxx

9

• mumitrollet

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Huff da, så leit at det ikke gikk bra..

Samtidig må du huske at det er mange som stryker både en, to og tre ganger på oppkjøringa.

Jeg bekymrer meg egentlig mest for at du gråt under oppkjøringen. Da blir det utrolig vanskelig å konsentrere seg i trafikken. Kanskje du burde få hjelp til å takle stressituasjoner _før_ du forsøker deg på oppkjøring igjen?

Når du klarer å eliminere underliggende årsaker til at du strøk, så vil det trolig gå mye bedre neste gang! Ikke gi opp!!

Skrevet

Jeg diskuterer ikke med apekatter, som har sagt at de ikke gidder diskutere med meg :-)

"................................................"

Den var egentlig mest til de andre, så det er helt greit.

Skrevet

Den var egentlig mest til de andre, så det er helt greit.

Selvfølgelig. "Skvæææk!"

"........................................."

Skrevet

Men i all verden da, menneske? Skjønner du virkelig ikke at jeg gjør det utelukkende fordi du syter over det? Folk som lar seg irritere så lett, blir vanvittig underholdende :-)

"..........................................."

"Skjønner du virkelig ikke at...?"

Bare måtte:-)

Gjest togli
Skrevet

"Men alle med litt mellom ørene skjønner vel...", hva slags diskusjonsteknikk er dette? Irriterer meg voldsomt over folk som argumenterer på den måten!

Enig! Hersketeknikk er det man kaller det....

Skrevet

Stakkars, skjønner godt at det er kjedelig.

Jeg strøk også noen ganger før jeg klarte det...

Hun hørtes utrolig kjip ut hun sensoren:(

Jeg er enig med de under her, ta med kjørelærenren neste gang!

Ikke gi opp:) Lykke til!

Skrevet

Men i all verden da, menneske? Skjønner du virkelig ikke at jeg gjør det utelukkende fordi du syter over det? Folk som lar seg irritere så lett, blir vanvittig underholdende :-)

"..........................................."

For det første: du skrev det flere ganger før jeg skrev at det irriterte meg!

For det andre: det forrige innlegget var ikke til deg, men til Tonie

For det tredje: dersom du synes det er festlig å skrive på irriterende måter for å ergre andre mennesker: Bare fortsett! Heldigvis finner jeg andre ting å more meg mer over!

Siste ord sagt fra meg!

Skrevet

Selvfølgelig. "Skvæææk!"

"........................................."

Du er så saklig, asså.

Gjest Violsa
Skrevet

Huff da, så leit at det ikke gikk bra..

Samtidig må du huske at det er mange som stryker både en, to og tre ganger på oppkjøringa.

Jeg bekymrer meg egentlig mest for at du gråt under oppkjøringen. Da blir det utrolig vanskelig å konsentrere seg i trafikken. Kanskje du burde få hjelp til å takle stressituasjoner _før_ du forsøker deg på oppkjøring igjen?

Når du klarer å eliminere underliggende årsaker til at du strøk, så vil det trolig gå mye bedre neste gang! Ikke gi opp!!

ja..

Jeg sliter alltid med nerver på oppkjøringen. Men ikke sånn at jeg sitter og gråter midt i oppkjøringa som jeg gjorde i dag.

Forrige gang gikk det rimelig greit og sensor sa at det var veldig mye positivt men at jeg hadde gjort endel småfeil som helhetlig gjorde at jeg ikke besto.

Den her gangen strøk jeg med flying colors.

var ikke noen tvil.

Gjest togli
Skrevet

ja..

Jeg sliter alltid med nerver på oppkjøringen. Men ikke sånn at jeg sitter og gråter midt i oppkjøringa som jeg gjorde i dag.

Forrige gang gikk det rimelig greit og sensor sa at det var veldig mye positivt men at jeg hadde gjort endel småfeil som helhetlig gjorde at jeg ikke besto.

Den her gangen strøk jeg med flying colors.

var ikke noen tvil.

Å være nervøs under oppkjøring er nok helt normalt, men så gjelder det da å ha kontroll på nervene. Det er det enkelte som trenger litt hjelp til å fikse...

Håper iallefall det går bedre neste gang :-)

Skrevet

For det første: du skrev det flere ganger før jeg skrev at det irriterte meg!

For det andre: det forrige innlegget var ikke til deg, men til Tonie

For det tredje: dersom du synes det er festlig å skrive på irriterende måter for å ergre andre mennesker: Bare fortsett! Heldigvis finner jeg andre ting å more meg mer over!

Siste ord sagt fra meg!

"For det andre: det forrige innlegget var ikke til deg, men til Tonie"

*LOL* Du mener vel ikke at du kan si "ikke snakk til meg - jeg snakke r ikke til deg"? Heh-heh :-)

"For det tredje: dersom du synes det er festlig å skrive på irriterende måter for å ergre andre mennesker: Bare fortsett! Heldigvis finner jeg andre ting å more meg mer over!"

Når folk kommer inn i en tråd som faktisk handler om noe konkret, og ikke gjør annet enn å syte over de som deltar - ja, da er det litt underholdende. Voksne mennesker som syter som unger fortjener ikke annet :-)

Og som sagt - morsk har som hobby å stalke etter innlegg fra meg, og begynne med usaklige personangrep. Det er lenge siden jeg begynte å gjøre det sammen med ham innimellom, så hvis du ikke tåler det språket så bør du la være å lese innlegg oss imellom.

Ellers - du får beklage hvis jeg hr støtt deg, da. Det var faktisk ikke meningen å gjøre annet enn å le litt av sytingen din :-)

"Siste ord sagt fra meg!"

WOW! Apropos "hersketeknikker"... Så bra at du slipper å svare, da :-)

"............................................"

Skrevet

Du er så saklig, asså.

Gid, assa! Nesten like saklig som papegøyer som ikke har uttalt ett eneste ord om saken som diskuteres...:-)

".............................................."

Gjest missa n.
Skrevet

En i klassen min strøk 7 ganger, før han sto.

Lykke til neste gang :o)

Gjest Morsk
Skrevet

*LOL* Du mener vel ikke at du kan si "ikke snakk til meg - jeg snakke r ikke til deg"? Heh-heh :-)

"For det tredje: dersom du synes det er festlig å skrive på irriterende måter for å ergre andre mennesker: Bare fortsett! Heldigvis finner jeg andre ting å more meg mer over!"

Når folk kommer inn i en tråd som faktisk handler om noe konkret, og ikke gjør annet enn å syte over de som deltar - ja, da er det litt underholdende. Voksne mennesker som syter som unger fortjener ikke annet :-)

Og som sagt - morsk har som hobby å stalke etter innlegg fra meg, og begynne med usaklige personangrep. Det er lenge siden jeg begynte å gjøre det sammen med ham innimellom, så hvis du ikke tåler det språket så bør du la være å lese innlegg oss imellom.

Ellers - du får beklage hvis jeg hr støtt deg, da. Det var faktisk ikke meningen å gjøre annet enn å le litt av sytingen din :-)

Sitat: Og som sagt - morsk har som hobby å stalke etter innlegg fra meg, og begynne med usaklige personangrep. Det er lenge siden jeg begynte å gjøre det sammen med ham innimellom

*LOL* dette må være en av de bedre..Innrømmer Stalking!

Gjest togli
Skrevet

Du Prozak...Noen ganger mistenker jeg deg for ikke å være helt god altså :-/

Skrevet

Sitat: Og som sagt - morsk har som hobby å stalke etter innlegg fra meg, og begynne med usaklige personangrep. Det er lenge siden jeg begynte å gjøre det sammen med ham innimellom

Nå tenkte jeg på personangrepene da, men whatever :-)

Skrevet

Du Prozak...Noen ganger mistenker jeg deg for ikke å være helt god altså :-/

Jeg har ingenting usnakket med deg, togli.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ingenting usnakket med deg, togli.

Jeg kan bare ikke skjønne at du ikke klarer å la være å angripe folk når de har litt andre meninger enn deg. Noen ganger lurer jeg på om du kanskje ikke ser det helt selv...

Men ellers virker du som en grei fyr :-)

Gjest Morsk
Skrevet

Samme hva du mente. Alle kan se hvem som stalket hvem denne gangen også. Altså intet nytt her, bortsett fra den overraskende åpenhjertigheten om perversitetene dine.

Underlig er det allikevel at innimellom omtaler gripp som Stalker, i negativ forstand, da du i stedet heller burde være glad for at noen eventuellt deler din hobby.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...