Gå til innhold

Helt knust , kanskje jeg bare bør kjøpe meg busskort for resten av livet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat: Og som sagt - morsk har som hobby å stalke etter innlegg fra meg, og begynne med usaklige personangrep. Det er lenge siden jeg begynte å gjøre det sammen med ham innimellom

*LOL* dette må være en av de bedre..Innrømmer Stalking!

Du må huske på at prozzien er såpass paranoid at han føler seg forfulgt av stalkere og troll i disse trådene, stort sett døgnet rundt.

Alle som utsier en mening, er i tillegg utvilsom idioter eller "uten noe mellom øra" (som i denne tråden).

Jeg tror ikke han ruser seg jevnt, men tror heller det dreier seg om bivirkninger av medisineringen :-)

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

49

• gripp

13

• mrxx

9

• mumitrollet

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Morsk
Skrevet

Nå tenkte jeg på personangrepene da, men whatever :-)

"............................................"

Samme hva du mente. Alle kan se hvem som stalket hvem denne gangen også. Altså intet nytt her, bortsett fra den overraskende åpenhjertigheten om perversitetene dine.

Underlig er det allikevel at innimellom omtaler gripp som Stalker, i negativ forstand, da du i stedet heller burde være glad for at noen eventuellt deler din hobby.

Gjest Morsk
Skrevet

Du må huske på at prozzien er såpass paranoid at han føler seg forfulgt av stalkere og troll i disse trådene, stort sett døgnet rundt.

Alle som utsier en mening, er i tillegg utvilsom idioter eller "uten noe mellom øra" (som i denne tråden).

Jeg tror ikke han ruser seg jevnt, men tror heller det dreier seg om bivirkninger av medisineringen :-)

Jeg tror det er hans våte drøm at han en dag gang skal bli så populær at noen vil Stalke ham, og at de stadige hentydninger om at flere driver med det mot ham er et utslag av det.

Skrevet

Jeg kan bare ikke skjønne at du ikke klarer å la være å angripe folk når de har litt andre meninger enn deg. Noen ganger lurer jeg på om du kanskje ikke ser det helt selv...

Men ellers virker du som en grei fyr :-)

"Angripe" er et definisjonsspørsmål. Her brukte jeg åpenbart feil uttrykksmåte når jeg svarte mrxx - selv om jeg tviler på på at han tok seg nær av det. Det var uansett ikke en henvisning til HANS intelligens, men en generell uttalelse om en selvfølgelighet. (Les innlegget - jeg diskuterte ikke engang med ham.) Så svarte Pås med å syte, jeg så hvor lett han var å terge, og "klarte ikke å la være". Ja, jeg liker å terge folk som er lette å terge. Om du vil komme med kvasi-diagnoser på det, så får det bli din sak. Det bryr meg nøyaktig der ryggen skifter navn :-)

"..........................................."

Skrevet

"Angripe" er et definisjonsspørsmål. Her brukte jeg åpenbart feil uttrykksmåte når jeg svarte mrxx - selv om jeg tviler på på at han tok seg nær av det. Det var uansett ikke en henvisning til HANS intelligens, men en generell uttalelse om en selvfølgelighet. (Les innlegget - jeg diskuterte ikke engang med ham.) Så svarte Pås med å syte, jeg så hvor lett han var å terge, og "klarte ikke å la være". Ja, jeg liker å terge folk som er lette å terge. Om du vil komme med kvasi-diagnoser på det, så får det bli din sak. Det bryr meg nøyaktig der ryggen skifter navn :-)

"..........................................."

Det er utrolig hvor mye ordgyteri du kan prestere uten å si noe som helst :-)

Gjest Morsk
Skrevet

Det er utrolig hvor mye ordgyteri du kan prestere uten å si noe som helst :-)

Når det kommer til "pompøst ordskvalder" må vel prozzi stå til doktorgrad.

Skrevet

Samme hva du mente. Alle kan se hvem som stalket hvem denne gangen også. Altså intet nytt her, bortsett fra den overraskende åpenhjertigheten om perversitetene dine.

Underlig er det allikevel at innimellom omtaler gripp som Stalker, i negativ forstand, da du i stedet heller burde være glad for at noen eventuellt deler din hobby.

"Samme hva du mente. Alle kan se hvem som stalket hvem denne gangen også"

*LOL* Du må lære deg hva ord betyr, morsk. Jeg svarte deg innenfor tema her - _du_ begynte med skittkastingen. 'Nuff said.

"Underlig er det allikevel at innimellom omtaler gripp som Stalker, i negativ forstand, da du i stedet heller burde være glad for at noen eventuellt deler din hobby."

grip(p) er stalker og troll, det begynner å bli velkjent her, så jeg tar ikke vedkommende seriøst lenger (også jfr. hans plutselige opp-popping i denne tråden). Du er også den typen som følger etter meg, og kommer med personfokuserte krangleinnlegg i tråder du i ugangspunktet ikke deltar i. Og ja - jeg gjør det samme med deg innimellom. At du bruker en uttalelse om at jeg svarer deg med samme språk som noe annet, får bli din villfarelse. I don't care, morsk :-)

"........................................."

Gjest litt det samme her
Skrevet

Oi da.. så synd. MEN det var kanskje ikke noe sjakktrekk å gråte mens du kjørte? Hvorfor gråt du? Pga nerver?

Jeg sto ikke før tredje forsøk jeg. Ble bare forbanna når jeg strøyk og tenkte at det i bunn og grunn var min skyld, og da var jeg vel ikke god nok. Det ga meg bare mer motivasjon til neste gang. :)

Hadde to strenge damer de to første gangene, men de slang ikke dritt.. Men de satt klar med foten over bremsen hele tiden og svatt til hver gang jeg skulle gjøre noe annet ennå kjøre rett fram, så ble enda mer nervøs av dem.

Siste gangen prøvde jeg å glemme at det var oppkjøring og konsentrerte meg veldig. Tok oppkjøringa kl. 8 for å slippe å bygge et slott av nerver i løpet av dagen.

Hunjeg hadde sist hadde hareskår eller hva det heter, så var litt vanskleig å forstå henne, men hun var kjempehyggelig og vi pratet masse om alt mulig, så da glemte jeg meg litt bort. kjørte bra fordi jeg glemte jeg hadde oppkjøring. Eneste hun påpekte var at jeg så for lenge i speila og i blindsonen, men det var jeg klar over selv og har gitt meg med det nå.

Bedre lykke neste gang! Ikke gi deg. Nå har du brukt tid, krefter og ikke minst masse penger på dette - du får det til! meld deg opp på ny oppkjøring med en gang, øvelseskjør minst en gang i uka med kjørelærer og kjær også privat hvis du har mulighet. Jeg kjørte kun med kjørelærer, derfor ble det sinnsykt dyrt. Fikk et barn i mellomtiden og, så tok med 1,5 år og nærmere 70 000,-!!!! Var fordi jeg ikke kjørte ofte nok, og pga. tre oppkjøronger som koster flesk..

Men ikke gi opp! Du sier selv du er en god sjåfør.. kanskje det er innstillinga litt også? God sjåfør er ingen som er ferske (jeg er heller ikke det, men kan kjøre), det trenmger man flere års erfaring for å bli. Når jeg strøyk så tenkte jeg "faen og, men det er kanskje best at jeg ikke slippes ut på veien på egenhånd før jeg er klar til det".

Du kommer sikkert til å BLI en god sjåfør, men å gråte og kjøre er ikke lurt..

Samme her! Altså: Jeg hadde 2 forsøk, og fikk nesten ikke øvelseskjørt med noen så det ble dyrt! Sikkert 80.000 tror jeg. Og jeg var dritnervøs både før kjøretimer og eksamen. Om det blir slik at vi må ta førerprøven på ny hvert 10. år som EU ønsker så vet jeg ikke om jeg orker ta ny test.

Skrevet

Sant nok, selv om den jeg henviste til, ikke var popmpøs engang...bare skvalder :-)

Skrevet

Det er imponerende hvor mange innlegg dere to klarer å produsere som kun omhandler andre personer, og ikke sak :-)

".............................................."

Skrevet

*LOL* Du må lære deg hva ord betyr, morsk. Jeg svarte deg innenfor tema her - _du_ begynte med skittkastingen. 'Nuff said.

"Underlig er det allikevel at innimellom omtaler gripp som Stalker, i negativ forstand, da du i stedet heller burde være glad for at noen eventuellt deler din hobby."

grip(p) er stalker og troll, det begynner å bli velkjent her, så jeg tar ikke vedkommende seriøst lenger (også jfr. hans plutselige opp-popping i denne tråden). Du er også den typen som følger etter meg, og kommer med personfokuserte krangleinnlegg i tråder du i ugangspunktet ikke deltar i. Og ja - jeg gjør det samme med deg innimellom. At du bruker en uttalelse om at jeg svarer deg med samme språk som noe annet, får bli din villfarelse. I don't care, morsk :-)

*lol*...du er fan meg ikke rett på en flekk :-))

Synd jeg ikke kan hjelpe deg med tvangstankene dine.

Men du kan bruke dette innlegget som fullmakt slik at webmaster kan gjennomgå alle de innleggene du mener jeg skriver til deg anonymt.

Det må jo være slitsom å sitte her og føle seg forfulgt hele tiden :-)

Skrevet

*lol*...du er fan meg ikke rett på en flekk :-))

Synd jeg ikke kan hjelpe deg med tvangstankene dine.

Men du kan bruke dette innlegget som fullmakt slik at webmaster kan gjennomgå alle de innleggene du mener jeg skriver til deg anonymt.

Det må jo være slitsom å sitte her og føle seg forfulgt hele tiden :-)

Jada, grip(p)...selvfølgelig. Du er _ikke_ trollen på seksualitetsforum, tarmsextrollet, stalkeren til et par stykker her inne...selvfølgelig ikke. Hjelper det? :-)

Gjest Morsk
Skrevet

*LOL* Ja med din manglende oppdragelse fra et tydligvis inkompetent foreldrehjem er selvsagt å holde seg til saken å skrive:

"Det er det dummeste jeg har hørt" og "Dette skjønner til og med du", slik du nå startet din Stalking med denne gangen.

Skrevet

Jada, grip(p)...selvfølgelig. Du er _ikke_ trollen på seksualitetsforum, tarmsextrollet, stalkeren til et par stykker her inne...selvfølgelig ikke. Hjelper det? :-)

Hehe..jaja, du er i alle fall en underlig skrue, du prozak.

Som sagt..det må være slitsomt å føle seg forfulgt, og hvis jeg kan bidra til at plagene dine opphører, har du altså alle fullmakter (ref. forrige innlegg).

Skrevet

*LOL* Ja med din manglende oppdragelse fra et tydligvis inkompetent foreldrehjem er selvsagt å holde seg til saken å skrive:

"Det er det dummeste jeg har hørt" og "Dette skjønner til og med du", slik du nå startet din Stalking med denne gangen.

Som sagt, morsk....lær betydningen av ord og begreper før du bruker dem. Det ser så dumt ut når du ikke gjør det :-)

Er du forresten ferdig med skittkastingen din her snart? Bare lurer, slik at jeg kan gi et tidsestimat :-)

Forsøk på mobbing av folk ut i fra påstått medisinbruk, påstander om mishandling som barn o.l. - du begynner å ta litt av nå, synes du ikke?

"............................................."

Skrevet

Som sagt..det må være slitsomt å føle seg forfulgt, og hvis jeg kan bidra til at plagene dine opphører, har du altså alle fullmakter (ref. forrige innlegg).

"Hehe..jaja, du er i alle fall en underlig skrue, du prozak."

Selvfølgelig, gripp. Selvfølgelig :-)

Gjest Morsk
Skrevet

Bare å gi opp. Fyren vil få mye av sitt selvbilde ødelagt dersom han ikke får lov til å ha disse vrangforestillingene intakt om sin egen "populæritet".

Skrevet

"Hehe..jaja, du er i alle fall en underlig skrue, du prozak."

Selvfølgelig, gripp. Selvfølgelig :-)

Hehe..man kan formelig se hvordan de smiley'ene stivner :-)

Skrevet

Bare å gi opp. Fyren vil få mye av sitt selvbilde ødelagt dersom han ikke får lov til å ha disse vrangforestillingene intakt om sin egen "populæritet".

*LOL*

"......................................"

Skrevet

Hehe..man kan formelig se hvordan de smiley'ene stivner :-)

Klart, grip(p). Dine skarpsindige kommentarer kan jo få alle til å bli stive i maska... *Ler*

"..............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...