Gå til innhold

Helt knust , kanskje jeg bare bør kjøpe meg busskort for resten av livet.

Anbefalte innlegg

Gjest Morsk
Skrevet

Som sagt, morsk....lær betydningen av ord og begreper før du bruker dem. Det ser så dumt ut når du ikke gjør det :-)

Er du forresten ferdig med skittkastingen din her snart? Bare lurer, slik at jeg kan gi et tidsestimat :-)

Forsøk på mobbing av folk ut i fra påstått medisinbruk, påstander om mishandling som barn o.l. - du begynner å ta litt av nå, synes du ikke?

"............................................."

Dårlig oppførsel/folkeskikk pleier å bunne ut i dårlig oppdragelse, skjønt jeg skal ikke kategorisk avvise at det kan skyldes dårlige venner i tidlig ungdom, og at foreldrene er uskyldige tilskuere.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

49

• gripp

13

• mrxx

9

• mumitrollet

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*LOL*

"......................................"

Ja, det gjør jo ikke meg noe, men for prozzien må det jo være jævla slitsomt å føle seg forfulgt hele tiden.

Så han har altså fullmakt fra meg til å kontakte webmaster om min påståtte rolle i den påståtte stalkingen eller hva det er for noe, og gjerne legge svaret ut her på dol.

Skal bli spennende å se om han benytter seg av tilbudet :-)

Men trolig ikke...selvbildet kan bli skadet ytterligere :-)

Gjest Babybooo
Skrevet

En i klassen min strøk 7 ganger, før han sto.

Lykke til neste gang :o)

Han som strøk 7 ganger før han stod, har han rødt hår og fregner?

Skrevet

"Nå gjør du det igjen: "Det kreves altså et minimum av intelligens for å se at det går ikke an å være så bastant her.""

Det var helt bevisst, som svar på sytingen din om at "jeg liker ikke det du gjør...buhuh".

"Synes du er like bastant som alle andre i denne tråden!"

Ja, kanskje. Men det er forskjell på å være bastant på "det eneste som er sikkert, er at alt er usikkert", og å være bastant på noe man ikke er har mulighet til å vite noe om.

"Selv har jeg ingen peiling på hva innskriver sliter med, om hun er egnet eller ikke VET jeg ikke, heller ikke du eller noen av de andre!"

Nei, nettopp. Jeg VET ikke, og jeg har heller ikke noe grunnlag til å si at vedkommende har et problem som strekker seg utover ekstreme eksamensnerver. Andre her påstår å vite det, ikke jeg. Og da er jeg "bastant" på at dette er umulig å vite.

"Men det som irrterer meg, er setninger av typen "Du må jo må jo være mindre intelligent som ikke forstår...", blir ufattelig sur av å lese sånt!"

Det har vært morsks hersketeknikk i alle år her inne, og jeg har vennet meg til å svare ham på samme måte. Men ja - det kan bli unødvendig krasst overfor andr innimellom. Det er beklagelig.

"......................................."

Det er nå ikke bare Morsk du svarer på en slik måte. Du gjør det i de tilfellene som du selv føler at det er fortjenet, selv om vedkommende ikke nødvendigvis har overskridet noen spesielle grenser.

Skrevet

Klart, grip(p). Dine skarpsindige kommentarer kan jo få alle til å bli stive i maska... *Ler*

"..............................................."

Nærmer det seg et gjesp nå? :-)

Skrevet

Det er nå ikke bare Morsk du svarer på en slik måte. Du gjør det i de tilfellene som du selv føler at det er fortjenet, selv om vedkommende ikke nødvendigvis har overskridet noen spesielle grenser.

Ah, mulig. Men følte du at uttalelsen min var rettet mot deg - selv om vi hverken var uenige eller diskuterte noe? I såfall beklager jeg selvfølgelig.

"............................................"

Gjest Violsa
Skrevet

*lol*...du er fan meg ikke rett på en flekk :-))

Synd jeg ikke kan hjelpe deg med tvangstankene dine.

Men du kan bruke dette innlegget som fullmakt slik at webmaster kan gjennomgå alle de innleggene du mener jeg skriver til deg anonymt.

Det må jo være slitsom å sitte her og føle seg forfulgt hele tiden :-)

kan ikke dere slutte å krangle.

eller blir sikkert hele tråden slettet

Skrevet

Hvis jeg sier "enhver idiot vet jo at jorden er rund" - mener du da at jeg kaller _deg_ for en idiot?

"................................................"

Skrevet

kan ikke dere slutte å krangle.

eller blir sikkert hele tråden slettet

Jeg prøver :-)

".........................................."

Skrevet

Du må huske på at prozzien er såpass paranoid at han føler seg forfulgt av stalkere og troll i disse trådene, stort sett døgnet rundt.

Alle som utsier en mening, er i tillegg utvilsom idioter eller "uten noe mellom øra" (som i denne tråden).

Jeg tror ikke han ruser seg jevnt, men tror heller det dreier seg om bivirkninger av medisineringen :-)

Nå mister du snart all form for integritet, gripp.

Disse sandkasselek-personangrepene kler deg overhodet ikke.

Skrevet

Innleggene ble mange gitt, litt artig diskusjon nedover her, men jeg er litt usikker på om de vet hva de er uenige om, hehe.

Artig med slike tråder:-)

Skrevet

Ah, mulig. Men følte du at uttalelsen min var rettet mot deg - selv om vi hverken var uenige eller diskuterte noe? I såfall beklager jeg selvfølgelig.

"............................................"

Neida, jeg følte det ikke slik i det hele tatt.

Skrevet

Nå mister du snart all form for integritet, gripp.

Disse sandkasselek-personangrepene kler deg overhodet ikke.

Jeg må innrømme at du er inne på noe.

På den annen side; Denne fyren bedriver en svært usmaklig språkbruk overfor folk (også nye brukere) som lufter en eller annen problemstilling, og som bør kunne forvente noe annet enn tråder som blir ødelagt av prozakkens stadige skjellsord og uthenging.

Derfor gir det meg en viss glede å herje med fyren. Det er barnslig..og jeg lover at det ikke skal skje så ofte, Sophie.

Skrevet

Hvis jeg sier "enhver idiot vet jo at jorden er rund" - mener du da at jeg kaller _deg_ for en idiot?

"................................................"

Det kan være mulig, avhengig av hva jeg har sagt i foregående innlegg. Det kan være at jeg har sagt noe som tilsier at jeg er en av de idiotene.

Skrevet

Innleggene ble mange gitt, litt artig diskusjon nedover her, men jeg er litt usikker på om de vet hva de er uenige om, hehe.

Artig med slike tråder:-)

Det kan nok være artig for oss som vet at man ikke bør ta Prozac høytidelig, men det kan umulig være så artig for helt nye og ukjente som forviller seg inn i denne bisvermen.

Tonen kan også virke i overkant intern, slik at nye brukere skremmes vekk.

Skrevet

Det kan nok være artig for oss som vet at man ikke bør ta Prozac høytidelig, men det kan umulig være så artig for helt nye og ukjente som forviller seg inn i denne bisvermen.

Tonen kan også virke i overkant intern, slik at nye brukere skremmes vekk.

Det vil jeg nok tro ja. Jeg synes ikke det er så rart at noen reagerer, men jeg tror ikke at han ser skrivemåten sin selv. Mulig han ser det annerledes eller legger noe annet i det enn hva andre gjør.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må innrømme at du er inne på noe.

På den annen side; Denne fyren bedriver en svært usmaklig språkbruk overfor folk (også nye brukere) som lufter en eller annen problemstilling, og som bør kunne forvente noe annet enn tråder som blir ødelagt av prozakkens stadige skjellsord og uthenging.

Derfor gir det meg en viss glede å herje med fyren. Det er barnslig..og jeg lover at det ikke skal skje så ofte, Sophie.

Vel, du skal i hvert fall ha honnør for å tore å krangle med eget nick her på Åpent.

Ikke verst for en dårlig skjult skaphomse med årelang erfaring og et herlig engasjement innenfor temaet tarm.

Skrevet

Det kan være mulig, avhengig av hva jeg har sagt i foregående innlegg. Det kan være at jeg har sagt noe som tilsier at jeg er en av de idiotene.

Vel - det var uansett ikke ment som en betegnelse på hverken deg eller andre, men en generell betegnelse. Så hvis det var feil ordlyd e.l., så beklager jeg :-)

".............................................."

Gjest Marres
Skrevet

"Når det kommer til bilkjøring, så er det faktisk ikke for alle. Men jeg mener det er opp til hver enkelt å finne ut av ETTER de har fått lappen. "

Mener du det seriøst? En viktig del av sjåførlærernes/sensorenes jobb er vel å luke ut de som ikke har noe i trafikken å gjøre?

Bestemora mi på 85 ble nettopp fratatt lappen pga bla. for dårlig syn. Hennes vurdering var at hun så utmerket, men jeg skal love deg at medtrafikkantene skal være glade for at hun er luket ut.

Å ha førerkort er vel neppe noen menneskerettighet?

Selvfølgelig, når alderdom, sykdom osv er inne i bildet bør enkelte sjåfører får inndratt førekortet. Men jeg siktet til unge sjåfører som rett og slett stryker fordi de er for nervøse. Når man kjører opp vet de færreste hvordan det faktisk er å kjøre bil. Men alle har like rett til førekort, og en ufyselig sensor uten folkeskikk kan uansett ikke forsvares.

Skrevet

Vel, du skal i hvert fall ha honnør for å tore å krangle med eget nick her på Åpent.

Ikke verst for en dårlig skjult skaphomse med årelang erfaring og et herlig engasjement innenfor temaet tarm.

Du har nok surret for mye her inne, SDD. Prøv med litt frisk luft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...